«Οι πελάτες μας είναι η οικογένειά μας».
Πίστη, αφοσίωση, επιμονή, υπομονή, σοβαρότητα και υπευθυνότητα είναι τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας που κατά την κα Γιάννα Βάσιου είναι απαραίτητα για να δραστηριοποιηθεί ένας νέος σήμερα στο χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.
Η ίδια, όντας 11 χρόνια ασφαλιστικός σύμβουλος της MetLife Alico, νιώθει περήφανη για την επιλογή της αυτή, ενώ αντλεί ιδιαίτερη ικανοποίηση από το γεγονός ότι δεν μένει θεατής στα προβλήματα των συνανθρώπων της, αλλά ενεργεί δραστικά για την επίλυσή τους.
«Οι πελάτες μας είναι η οικογένειά μας», δηλώνει η κα Βάσιου στην «Α.Α.» και η θεώρησή της αυτή υποδηλώνει και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί, φροντίζοντας πάντα να “απαντά” στις ανάγκες των πελατών της και να κερδίζει την εμπιστοσύνη τους «στηρίζοντας έτσι, με απόλυτη υπευθυνότητα, το θεσμό της Ιδιωτικής Ασφάλισης», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.
Συνεντευξη στη Σούλα Κορμά
Κυρία Βάσιου, τι ήταν εκείνο που σας οδήγησε να δραστηριοποιηθείτε στην ασφαλιστική βιομηχανία ως ασφαλιστικός σύμβουλος και γιατί επιλέξατε να συνεργαστείτε με τη MetLife Alico;
Γ.Β.: Η γνωριμία μου με την ασφαλιστική βιομηχανία έγινε πριν από έντεκα χρόνια και από την πρώτη στιγμή συνειδητοποίησα ότι θα εξελιχθεί σε μια δυνατή και επιτυχημένη σχέση, σε μια σχέση ζωής. Είμαι στο χώρο των πωλήσεων εδώ και 30 χρόνια, και μέσα από την πολυετή αυτή πορεία μου μπορώ με σιγουριά να αναφέρω ότι, μέσα από την επαφή με τους ανθρώπους, γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος, εξελίσσεσαι καθημερινά. Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να μπεις στη ζωή τους, να μοιραστείς τα προβλήματά τους, τις ανησυχίες τους και τις ανασφάλειές τους και να έχεις πάντα τις ιδανικότερες λύσεις γι’ αυτούς. Για όλους, λοιπόν, τους προαναφερόμενους λόγους, αποφάσισα να ασχοληθώ με τον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης. Τώρα, πλέον, μέσα από τη συνεργασία μου με τη MetLife Alico, δεν μένω θεατής στα προβλήματα των άλλων, αλλά ενεργώ δραστικά στον τρόπο επίλυσής τους.
Είναι ανεκτίμητης αξίας η σιγουριά που παρέχει η ιδιωτική ασφάλεια και το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου.
Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του επαγγέλματός μου είναι οι δυνατότητες εξέλιξης και καταξίωσης που παρέχει, δίνοντάς μου την ευκαιρία να βρίσκομαι πάντα στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων. Πολύ σημαντικό ρόλο στην πορεία της καριέρας μου έπαιξε και η εταιρεία μου, η MetLife Alico, μία παγκόσμια αναγνωρισμένη ασφαλιστική εταιρεία, που με την τεχνογνωσία της παρέχει σιγουριά και ασφάλεια στους συνεργάτες και στους πελάτες της. Μια εταιρεία με εκατόν σαράντα πέντε σχεδόν χρόνια επιτυχημένης πορείας στον κλάδο της και ενενήντα εκατομμύρια ασφαλισμένους. Ποιος δεν θα ήθελε να συνεργάζεται με μια τέτοια εταιρεία; Είμαι υπερήφανη που εργάζομαι στη MetLife Alico και εδώ και έντεκα χρόνια έχουμε μια άριστη και υποδειγματική συνεργασία.
Κάνοντας μια αναδρομή στην επαγγελματική σας πορεία, ποια γεγονότα θα προτάσσατε ως τα πιο σημαντικά, που επηρέασαν είτε θετικά είτε αρνητικά τη δουλειά σας;
Γ.Β.: Κάνοντας μία γρήγορη αναδρομή στη μέχρι τώρα επαγγελματική μου πορεία, μπορώ να μετρήσω πολλές επαγγελματικές διακρίσεις, οι οποίες επη-ρέασαν θετικά την καριέρα μου. Κάθε μέρα στη δουλειά μου είναι διαφορετική, καθημερινά συμβαίνουν καινούρια πράγματα, τα οποία με κάνουν περήφανη και ακόμα πιο σίγουρη και δυνατή να αντεπεξέλθω στις όποιες δυσκολίες και να πιστέψω ακόμα περισσότερο στο θεσμό της Ιδιωτικής Ασφάλισης.
Σε σχέση με το δυσάρεστο γεγονός της ανάκλησης της άδειας λειτουργίας της Ασπίδος, διαχωρίζω κάθετα τη θέση μου. Σαφώς ήταν ένα γεγονός το οποίο επηρέασε αρνητικά το θεσμό της Ιδιωτικής Ασφάλισης, αλλά είναι καιρός να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους.Eίναι καιρός και ο κρατικός φορέας να αναλάβει τις ευθύνες του. Είναι ευθύνη όλων μας να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας και να είμαστε επαγγελματίες, έτσι ώστε όλοι στον κλάδο μας να λειτουργήσουμε αρμονικά και να στηρίξουμε το θεσμό της Ιδιωτικής Ασφάλισης με τον καλύτερο τρόπο.
Η οικονομική κρίση που βιώνουμε πώς έχει επιδράσει στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζετε τους υποψήφιους πελάτες και στην πωλησιακή διαδικασία, ειδικότερα; Ποια προϊόντα και ποιες καλύψεις τους ενδιαφέρουν περισσότερο;
Γ.Β.: Αναμφισβήτητα η οικονομική κρίση έχει μπει στη ζωή μας και επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο βιώνουμε τις ανάγκες μας, τις ιεραρχούμε και δίνουμε λύσεις. Για το λόγο αυτό, οι υποψήφιοι πελάτες μας χρειάζονται τις γνώσεις μας, τα προϊόντα μας και το σύνολο των υπηρεσιών μας περισσότερο από ποτέ, προκειμένου να καλύψουμε τις πραγματικές τους ανάγκες. Δεδομένου ότι ο κρατικός φορέας στις μέρες μας είναι ανεπαρκής, η απαξίωση των δημόσιων νοσηλευτηρίων είναι έντονη. Οι περικοπές στις δαπάνες υγείας και η κατακόρυφη μείωση των συντάξεων δημιουργούν όλο και περισσότερες απαιτήσεις, τη λύση των οποίων είναι ικανή να δώσει μόνο η Ιδιωτική Ασφάλιση, που στις μέρες μας καταλαμβάνει όλο και μεγαλύτερη θέση στην καθημερινότητά μας.
Οι εξαγορές ασφαλιστηρίων συμβολαίων βαίνουν αυξανόμενες στην αγορά μας. Οι πελάτες σας, που τυχόν έχουν εκφράσει την επιθυμία να εξαγοράσουν το συμβόλαιό τους, ποιους λόγους επικαλούνται; Με τι επιχειρήματα προσπαθείτε να τους μεταπείσετε και σε τι ποσοστό το επιτυγχάνετε;
Γ.Β.: Όπως προανέφερα, η κρίση έχει επηρεάσει τον τρόπο ζωής μας, με αποτέλεσμα κάποιοι πελάτες να επιθυμούν την εξαγορά τον συμβολαίων τους, μη μπορώντας να αντεπεξέλθουν οικονομικά ή επηρεαζόμενοι από την ανασφάλεια που επικρατεί. Η τακτική που ακολουθώ σ’ αυτή την περίπτωση, και συστήνω και σε όλους τους συναδέλφους να την ακολουθήσουν, είναι να βρίσκομαι κοντά στον πελάτη μου, να κατανοώ τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, να συζητώ τα προβλήματά του, να προτείνω λύσεις, να του υπενθυμίζω τον αρχικό λόγο της ασφάλισής του, την αναγκαιότητα της συνέχισης του προγράμματός του και την ωφελιμότητά του.
Σ’ αυτή τη δύσκολη κατάσταση που βρίσκεται η χώρα μας, το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου είναι πολυδιάστατο. Επιβάλλεται, λοιπόν, να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, με ήθος και ειλικρίνεια. Οι πελάτες μας είναι η οικογένειά μας!
Ποιους στόχους έχετε, στα πλαίσια των σημερινών δύσκολων συνθηκών για την ανάπτυξη ασφαλιστικού χαρτοφυλα-
κίου; Η Εταιρεία σας, η MetLife Alico, τι είδους υποστήριξη σας παρέχει;
Γ.Β.: Ένα από τα πολλά προνόμια του επαγγέλματος είναι ότι βρισκόμαστε στο κέντρο των εξελίξεων, αναζητούμε συνεχώς εναλλακτικές λύσεις για την αντιμετώπισή τους, με πρωτοπόρα την εταιρεία μου, τη MetLife Alico, που βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό τόσο των ασφαλιστικών της συμβούλων, στηρίζοντάς μας όχι μόνο ηθικά και ψυχολογικά αλλά και με τη δημιουργία καινοτόμων προγραμμάτων, καλύπτοντας ολοένα τις ανάγκες που δημιουργούνται, όσο και των πελατών της, καθώς μια βασική ιδιαιτερότητα της εταιρείας μου είναι ο πελατοκεντρικός της χαρακτήρας. Έτσι, αυτό που οφείλω να κάνω ως σωστή επαγγελματίας είναι να ακολουθώ τις εξελίξεις και να βρίσκομαι δίπλα σε κάθε ανάγκη των πελατών μου, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη τους, στηρίζοντας έτσι, με απόλυτη υπευθυνότητα, το θεσμό της Ιδιωτικής Ασφάλισης.
Ποια είναι τα απαραίτητα “εφόδια”, για να δραστηριοποιηθεί σήμερα ένας νέος στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση;
Γ.Β.: Αναμφισβήτητα το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου αποτελεί το επάγγελμα του μέλλοντος. Για να δραστηριοποιηθεί κάποιος στο χώρο της Ιδιωτικής Ασφάλισης πάνω απ’ όλα χρειάζεται πίστη και αφοσίωση. Είναι ένα επάγγελμα με ιδιαίτερες απαιτήσεις, το οποίο ανταμείβει όλες τις προσδοκίες. Ο δρόμος για την επιτυχία απαιτεί δύο αναπόσπαστα στοιχεία, την επιμονή και την υπομονή. Έτσι, λοιπόν, προτρέπω όλους τους νέους που αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα και υπευθυνότητα τη ζωή τους, να ασχοληθούν ενεργά με το επάγγελμα του ασφαλιστικού
συμβούλου.