ΤΕΛΕΙΑ! Πεντάστερη εξυπηρέτηση πελατών

Κιθ Χοκ και Σταν Τόλερ

Το βιβλίο αυτό εστιάζει σε κάποια πολύ ξεχωριστά άτομα με σύνδρομο Ντάουν και στον τρόπο που λειτουργούν στην αγορά εργασίας.
Μέσα από τη συμπεριφορά αυτών των ανθρώπων, οι συγγραφείς μάς δείχνουν τι σημαίνει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, σε μια εποχή που φαίνεται να υπάρχει έλλειψή της παντού. Δεν έχει σημασία πού βρισκόμαστε ή τι είδους επιχείρηση έχουμε. η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών θα έπρεπε να είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση.
Οι Κιθ Χοκ και Σταν Τόλερ ανεβάζουν τον πήχη της πεντάστερης εξυπηρέτησης πελατών παρουσιάζοντας ξεχωριστά άτομα, τα οποία, χωρίς αμφιβολία, αγαπούν και νοιάζονται για τους συνανθρώπους τους περισσότερο από κάθε άλλον άνθρωπο στη Γη!
Οι συγγραφείς
Ο Σταν Τόλερ έχει γράψει σχεδόν εκατό βιβλία με θέμα την ηγεσία, την πνευματική ανάπτυξη και την προσωπική βελτίωση, ενώ η σειρά του με τίτλο Minute Motivators, γεμάτη με πρακτικές ιδέες για μέλη οικογενειών και επαγγελματίες, έγινε μπεστ-σέλερ και κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο.
Ο Κιθ Χοκ είναι Αντιπρόεδρος επί των Πωλήσεων της LexisNexis, Inc. Μετά από 25 χρόνια σε πολλές θέσεις της εταιρείας αυτής, διαθέτει ένα πλούσιο υπόβαθρο στον τομέα των ηλεκτρονικών εκδόσεων, και έχει παίξει κύριο ρόλο στην εξέλιξη της LexisNexis. Είναι δημόσιος ομιλητής και έχει συνεργαστεί με κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες και νομικές φίρμες της Αμερικής.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ

Για τις παραγγελίες σας απευθυνθείτε στο βιβλιοπωλείο Financial Forum.
Τηλ.: 210 61.27.502 Fax: 210 61.27.719, e-mail: forumbookstore@gmail.com