97,5 εκατ. ευρώ οι πληρωμές σε δικαιούχους από την Interamerican, κατά το πρώτο εξάμηνο

227

Η Interamerican κατά το πρώτο εξάμηνο κατέβαλε, συνολικά, 97,5 εκατ. ευρώ σε 149.501 περιπτώσεις, με περαιτέρω βελτίωση στη διαχείριση ζημιών και υποχρεώσεων που οφείλεται στην απλοποίηση, την καθετοποίηση και τις ψηφιακές εφαρμογές στο underwriting, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά σε δελτίο τα΄που που εξέδωσε. H δημιουργία αξίας για τους ασφαλισμένους της αντανακλάται και στις διαδικασίες των πληρωμών, με τους δείκτες ικανοποίησης πελατών να φθάνουν στο 85% για την Interamerican και στο 94% για την Anytime.

Ειδικότερα, η εταιρεία κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου, στον κλάδο Ζωής κατέβαλε 33,9 εκατ. ευρώ σε 11.641 περιπτώσεις για αποζημιώσεις μόνιμων και πρόσκαιρων ανικανοτήτων, θανάτων, λήξεις συμβολαίων και εξαγορές. Στον τομέα ασφαλίσεων Υγείας, οι πληρωμές έφθασαν τα 24,2 εκατ. σε 83.107 περιπτώσεις. Οι αποζημιώσεις αφορούσαν σε νοσοκομειακές καλύψεις (11,7 εκατ.), επιδόματα, ιατρικές επισκέψεις και διαγνωστικές εξετάσεις εντός και εκτός εταιρικού συστήματος υγείας Medisystem, καθώς και νοσηλείες για συμβόλαια Medisystem. Οι αποζημιώσεις για συμβόλαια Ομαδικών ασφαλίσεων ανήλθαν σε 8,7 εκατ. για 29.506 καταβολές, «αποδεικνύοντας την αξία της παροχής για το προσωπικό των συμβεβλημένων επιχειρήσεων (συμβόλαια Ζωής και Ζημιών, Υγείας τύπου Medisystemκαι συνταξιοδοτικά)».

Στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, όπου οι πληρωμές έφθασαν τα 30,7 εκατ. ευρώ, αποζημιώθηκαν 25.247 περιπτώσεις με τις 22.128 να αφορούν στον κλάδο Αυτοκινήτου, όπου καταβλήθηκαν 27,1 εκατ. ευρώ, ενώ στον κλάδο Πυρός η Interamerican πλήρωσε 1,5 εκατ. όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, η εταιρεία έχει επιτύχει εξαιρετικό έλεγχο των ζημιών χάρη στις διαδικασίες διαχείρισης, περιορίζοντας τον σχετικό δείκτη στο 50,7% και ελαχιστοποιώντας τα παράπονα των πελατών.

«Όλες οι πολιτικές και οι στρατηγικές προτεραιότητες της Interamericanσυγκλίνουν στον πελάτη και στην περαιτέρω ενίσχυση της υψηλής εμπιστοσύνης που χαρακτηρίζει τη σχέση του με την εταιρεία», τονίζει ο Γιάννης Καντώρος, Γενικός Διευθυντής Ασφαλιστικών Εργασιών Interamerican.

 

ValaisΥπηρεσίες Βοήθειας σε 201.933 περιστατικά κατά το πρώτο εξάμηνο 2016

Κατά 32,1% αυξημένη ήταν η δραστηριότητα των υπηρεσιών Οδικής και Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας της Interamerican κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, έναντι του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2015.

Η εταιρεία, με συνεχώς αυξανόμενη δυναμική εργασιών και μερίδιο αγοράς που προσεγγίζει το 1/3 επί του συνόλου (στοιχεία ΕΑΕΕ 2015), ανταποκρίθηκε σε 201.933 περιστατικά και στους δύο τομείς, με 1.110 εξυπηρετούμενους πελάτες ημερησίως, κατά μέσο όρο. Η εντεινόμενη δραστηριότητα οφείλεται στο αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο της Interamerican Βοήθειας -ξεπερνά συνολικά το 1,5 εκατομμύριο πελάτες- και στην πολιτική των συνεργασιών που έχει αναπτύξει η εταιρεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ εδράζεται στις ιδιόκτητες υποδομές (στόλοι – εξειδικευμένο προσωπικό) και στον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών με τη χρήση της τεχνολογίας.

Συγκεκριμένα στην Οδική Βοήθεια, η Interamerican διαχειρίστηκε 187.234 περιστατικά, με επιτόπου υπηρεσίες σε 65.825 περιπτώσεις, ενώ υποστήριξε με υπηρεσίες autohelp 58.499 συμβάντα. Ακόμη, πραγματοποιήθηκαν 57.630 ρυμουλκήσεις και 5.280 επαναπατρισμοί οχημάτων με πλατφόρμες. Είναι ενεργές οι συνεργασίες της εταιρείας για την αποκλειστική αντιμετώπιση περιστατικών εντός του εθνικού οδικού άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης, διαδοχικά με Νέα Οδό, Κεντρική Οδό και με Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου. Ανάλογες συνεργασίες λειτουργούν αποτελεσματικά και επί της Αττικής Οδού (με Αττικές Διαδρομές) και της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου (με ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ).

Στον τομέα της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας, η Interamerican παρέσχε υπηρεσίες σε 14.699 περιπτώσεις. Ειδικότερα, ανταποκρίθηκε με επείγουσα αεροδιακομιδή, με ελικόπτερο ή υγειονομικό αεροπλάνο, σε 49 περιστατικά σοβαρών τραυματισμών και προβλημάτων υγείας. Επίσης, πραγματοποιήθηκαν 2.493 διακομιδές με ασθενοφόρο και εξυπηρετήθηκαν με υπηρεσίες συμβουλευτικής από το συντονιστικό κέντρο Βοήθειας 12.103 περιπτώσεις, ενώ η εταιρεία διαχειρίστηκε και 54 περιστατικά πελατών της στο εξωτερικό.

«Πέρα από τους αριθμούς που δηλώνουν μια εντυπωσιακή κινητικότητα, είμαστε υπερήφανοι για τον ιδιαίτερα υψηλό -και σε επίπεδο διεθνών δεδομένων- ειδικό δείκτη πρόθεσης για τη σύσταση των υπηρεσιών της εταιρείας σε τρίτους από τους ασφαλισμένους μας, τον οποίο παρακολουθούμε μεθοδικά. Ο δείκτης NPS (Net Promoter Score) στην Οδική Βοήθεια ανέρχεται στο 73% και στην Άμεση Ιατρική Βοήθεια στο 59%, επιβεβαιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών και την αναγνώριση της ταχύτητας ανταπόκρισης και της αποτελεσματικότητας της Interamerican Βοήθειας» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής (φωτ.), Γενικός Διευθυντής της εταιρείας. Επισημαίνεται ότι η Interamerican Βοήθειας πιστοποιήθηκε πρόσφατα κατά το πρότυπο ISO 9001:2015 (TÜV Hellas) και για τους δύο τομείς, ενώ αποτελεί την πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που πιστοποιήθηκε για την οδική ασφάλεια κατά το ISO 39001:2012 για την εφαρμογή πολιτικής και διαδικασιών ποιότητας, όσον αφορά στην έκθεση σε κίνδυνο του προσωπικού και των ασφαλισμένων της.

Προηγούμενο άρθροΗ Generali σε διάλογο με τους millennials στο πλαίσιο των Business Days 2016
Επόμενο άρθροΑνθεκτικότητα, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, επέδειξε ο Όμιλος ΑΧΑ κατά το 1ο εξάμηνο 2016