Allianz Ελλάδος: Αποτελέσματα α’ τριμήνου 2008

270

Κέρδη μετά από φόρους 3,2 εκατ. ευρώ και παραγωγή ασφαλίστρων στα 50,8 εκατ. ευρώ σημείωσε η Allianz Ελλάδος στο α’ τρίμηνο του 2008.
Σχολιάζοντας την εξέλιξη των οικονομικών δεικτών του πρώτου τριμήνου του 2008, που βασίστηκαν στα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, ο Διευθύνων Σύμβουλος & CEO της Allianz Ελλάδος, κ. Πέτρος Παπανικολάου, δήλωσε: «Η κερδοφόρα ανάπτυξη όλων των εργασιών αποτελεί σήμερα την κύρια προτεραιότητά μας. Σ’ ένα οικονομικό περιβάλλον που συνεχίζει και αλλάζει δυναμικά, παρά τις όποιες δυσκολίες, είμαστε σε θέση να σχεδιάζουμε την είσοδό μας σε αγορές που παρουσιάζουν εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης και κερδοφορίας, διεκδικώντας ενισχυμένη παρουσία συνολικά στο χρηματοπιστωτικό σύστημα».
Πιο αναλυτικά, όπως ανακοινώθηκε σχετικά, στο διάστημα 1η Ιανουαρίου-31η Μαρτίου 2008 η Allianz Ελλάδος βελτίωσε περαιτέρω τις επιδόσεις της στον κλάδο Γενικών Ασφαλειών, με τον κρίσιμο δείκτη Combined Ratio να υποχωρεί στο 85,5%, από 85,9% το 2007 και 95% το 2006. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την ενίσχυση της παραγωγής ασφαλίστρων του κλάδου Αυτοκινήτου, κατά 13,6%, εξασφάλισαν στο σύνολο της δραστηριότητας της εταιρίας κερδοφορία ύψους 2,1 εκατ. ευρώ.
O δείκτης αποθεματοποίησης του κλάδου αυτοκινήτων, όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά, «εξακολουθεί να κατατάσσεται μεταξύ των κορυφαίων της ελληνικής αγοράς, αγγίζοντας το 234,84% ως ποσοστό επί των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων».
Αντίστοιχα, θετική εικόνα καταγράφεται και στις δραστηριότητες Ζωής και Υγείας, με την παραγωγή ασφαλίστρων στα 29,3 εκατ. ευρώ. Αύξηση παραγωγής κατά 5,3% παρουσίασαν τα ατομικά συμβόλαια ζωής και κατά 8,3% οι Ομαδικές ασφαλίσεις.
«Στόχος της Allianz Ελλάδος για το τρέχον 12μηνο», όπως αναφέρεται, «είναι να επιτύχει αύξηση παραγωγής κατά 8,2%, στα 198,8 εκατ. ευρώ, και κερδών μετά από φόρους στα 13,7 εκατ. ευρώ». 

Προηγούμενο άρθρο4ο Ασφαλιστικό συνέδριο από την Ernst & Young στο Παρίσι
Επόμενο άρθροΈλενα Φίλη, Εμπορική Δ/ντρια Carglass: «Οι πελάτες μας το ισχυρότερο κανάλι marketing»