Απογειώστε την εξυπηρέτηση των πελατών σας

1579
Απογειώστε την εξυπηρέτηση των πελατών σας Shawn Doyle Lauren Anderson

Shawn Doyle  Lauren Anderson

Η σωστή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια εταιρεία τελματωμένη στη μετριότητα και μια εταιρεία κερδοφόρα πέραν πάσης προσδοκίας. Σε αυτό το ευανάγνωστο και απολαυστικό βιβλίο, ο Σον Ντόιλ και η Λόρεν Άντερσον –και οι δύο καταξιωμένοι σύμβουλοι επιχειρήσεων– παρέχουν πρακτικές συμβουλές μέσα από έντεκα αληθινές ιστορίες επιτυχίας.
Είτε είστε ιδιοκτήτης μιας μικρομεσαίας επιχείρησης, διευθυντής εξυπηρέτησης πελατών ή ένα απλό στέλεχος, αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε ραγδαία τις επιδόσεις σας, ώστε:

  • Να μετατρέψετε τους πελάτες σας στους φανατικότερους οπαδούς της επιχείρησής σας.
  • Να μειώσετε τις δαπάνες μάρκετινγκ χωρίς να μειώσετε το πελατολόγιό σας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη φήμη της εταιρείας σας.
  • Να δημιουργήσετε ένα εργασιακό περιβάλλον στο οποίο όλοι οι εργαζόμενοι θα νιώθουν ενθουσιασμένοι και θα έχουν υψηλά κίνητρα.

Ο Shawn Doyle είναι σύμβουλος επιχειρήσεων και ειδικεύεται στη δημιουργία και εφαρμογή συμβουλευτικών προγραμμάτων με στόχο την ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος, τη δημιουργικότητα και την ηγεσία.
Η Lauren Anderson είναι διακεκριμένη σύμβουλος επιχειρήσεων, μέντορας, ομιλήτρια και ιδιοκτήτρια εταιρείας που εστιάζει στην επαγγελματική ανάπτυξη στον τομέα της λιανικής πώλησης ειδών πολυτελείας.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ

Αναζητήστε τo στο βιβλιοπωλείο FINANCIAL FORUM, Αγίου Κων/νου 43, Μαρούσι
Τηλ.: 210 6127502, Fax: 210 6127719, e-mail: [email protected]

Προηγούμενο άρθροΈνα πράγμα τη φορά για να κάνεις πιο πολλά
Επόμενο άρθροΆνθρωποι με κότσια – Η Δύναμη του Πάθους και της Επιμονής