AXA Νέα Εμπειρία

2276

Στον πολυχώρο Art FactoryΤεχνοστάσιο στον Ταύρο, η ΑΧΑ Ελλάδας, στις 31 Ιανουαρίου, προσκάλεσε το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεών της, μεσίτες και πράκτορες, προκειμένου να επικοινωνήσει μια σημαντική επιλογή της.

Τη βραδιά που το ολόγιομο φεγγάρι έλουζε την Αθήνα και όλο τον κόσμο, ο Δ/νων Σύμβουλος της Εταιρείας, κ. Ερρίκος Μοάτσος, δήλωνε: «Περνάμε από την πελατοκεντρική προσέγγιση στην ανθρωποκεντρική. Βλέπουμε τον πελάτη μας ως συμπολίτη παρά ως καταναλωτή».

Πλήθος εκλεκτών στελεχών της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης έδωσε το «παρών» και “ανέλαβε” να επικοινωνήσει το μήνυμα της ΑΧΑ στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

 

Προηγούμενο άρθροΚοπή πίτας για το υποκατάστημα της ΟΡΙΖΩΝ στη Λάρισα
Επόμενο άρθροGenerali Academy 2018: Έμπρακτη στήριξη στον επαγγελματία ασφαλιστή