Τι “γυρεύει” η Cosmote στις Ασφάλειες;

1015
cosmote

Ακούσαμε πρόσφατα να αναφέρεται από στελέχη της αγοράς το όνομα του κ. Γιάννη Φουρλή (είχαμε να μάθουμε νέα που τον αφορούν από την εποχή της θητείας του στην International Life) για την εμπλοκή του στο πρότζεκτ του ομίλου Cosmote που αφορά τις ασφάλειες.

Η Cosmote, λοιπόν, μετά την επιτυχημένη παρέμβασή της στην αγορά του βιβλίου, αποφάσισε ότι η επόμενη αγορά την οποία θα τιμήσει με τις cutting edge υπηρεσίες της είναι αυτή της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Ετοιμάζεται, λοιπόν, υπό την καθοδήγηση και του κ. Φουρλή, εδώ και πολλούς μήνες το νέο website aggregator και απ’ ό,τι μαθαίνουμε είναι στο τελικό στάδιο για να λανσαριστεί, με πλήθος εταιρειών να συμμετέχουν με τα τιμολόγιά τους σε μια ξεκάθαρη προσπάθεια να αυξήσουν το πελατολόγιό τους και από αυτή τη νέα πλατφόρμα.

Να αυξήσουν το πελατολόγιο τους; Πόσο βέβαιοι είμαστε γι’ αυτό; Εμείς καθόλου, αλλά αντί άλλης επιχειρηματολογίας θα παραθέσουμε σχετική τοποθέτηση περισσότερο ειδικών: «Οι περισσότεροι InsurTechs λειτουργούν επί του παρόντος ως ψηφιακοί μεσίτες ή σε συνεργασία με παραδοσιακές ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές εταιρείες. Παρόλο που οι InsurTechs, στον ρόλο τους ως ψηφιακοί μεσίτες, αποτελούν ανταγωνιστές των παραδοσιακών καναλιών πωλήσεων –πράγμα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε μετατόπιση των μεριδίων αγοράς–, ο συνολικός τους αντίκτυπος στον όγκο των ασφαλίστρων όλης της αγοράς πιθανότατα θα είναι πολύ μικρός στις βιομηχανικές χώρες» (MunichRe  Outlook 2018-2019).

Η χώρα μας ανήκει στις βιομηχανικές χώρες. Εάν το ζητούμενο για την ελληνική ασφαλιστική αγορά είναι να αυξήσουμε την πίτα, να ασφαλίσουμε περισσότερους Έλληνες, όπως λέει ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, να καταπολεμήσουμε την υποασφάλιση, όπως υποστηρίζει η κα Φιλίππα Μιχάλη, να ενισχύσουμε την ασφαλιστική διείσδυση, όπως ελπίζει ο κ. Δημήτρης Μαζαράκης, αυτό δεν θα γίνει με τα aggregators της Cosmote, εν προκειμένω.

Εάν το ζητούμενο είναι να μεταφέρεται η υπάρχουσα παραγωγή από το ένα δίκτυο στο άλλο, τότε ναι, το εγχείρημα της Cosmote μπορεί να είναι η απάντηση, αλλά σίγουρα δεν είναι η επένδυση που θα αναπτύξει την ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Προηγούμενο άρθρο90 χρόνων και αγέραστη* η Groupama Ασφαλιστική
Επόμενο άρθροΕίναι το Agency απαραίτητο στην ασφαλιστική βιομηχανία σήμερα;