H Allianz υιοθετεί τις Data Quality και Customer Analytics λύσεις της SAS

239

Η Allianz Ελλάδος, στο πλαίσιο της ευρύτερης συνεργασίας της Allianz Group με την SAS, επιλέγει τις λύσεις SAS Data Quality και SAS Customer Analytics, προκειμένου να κατανοήσει και να υποστηρίξει ακόμα πιο αποτελεσματικά τις ανάγκες των πελατών της, να βελτιώσει τις πρακτικές και τις ενέργειες marketing και να επιλύσει ζητήματα σχετικά με την ποιότητα των δεδομένων.

Στο πλαίσιο αυτό και όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο τύπου, η SAS αναλαμβάνει την υλοποίηση της λύσης SAS Data Quality, προκειμένου η Allianz Ελλάδος να έχει μια καθαρή, ακριβή και ενημερωμένη πελατειακή βάση, παρεμβαίνοντας στις πηγές δεδομένων με χαμηλή ποιότητα, παρέχοντας εσωτερική αυτονομία στην Allianz για την εκτέλεση διαδικασιών data quality και επιτρέποντάς της να αυξήσει την παραγωγικότητά της εξαιτίας της διαθέσιμης καθαρής και ορθής πληροφορίας που θα είναι σε θέση να έχει.

Επίσης, η SAS αναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών για την ανάπτυξη Customer Segmentation/ Customer Profiling, προκειμένου η Allianz να κατανοήσει σε βάθος τις ανάγκες και την αξία των πελατών της και έτσι, όχι μόνο να επεκτείνει τις σχέσεις με νέους πελάτες, αλλά και να εμβαθύνει τις σχέσεις της με τους υφιστάμενους, να αποκαλύψει νέες ευκαιρίες πωλήσεων, να σχεδιάσει αποτελεσματικές και στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ και να οδηγηθεί σε αποφάσεις που βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα.

«Η απόκτηση μιας ισχυρής ταυτότητας σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο όπως αυτός της ασφάλισης, απαιτεί τα δεδομένα των πελατών να είναι πάντα ακριβή και ενημερωμένα.

Για την Allianz, αυτό σημαίνει να είναι σε θέση να ελέγχει και να καθορίζει αυτόματα τους κανόνες εισαγωγής δεδομένων και τις αντίστοιχες προσβάσεις. Ταυτόχρονα, η διαθεσιμότητα μιας καθαρής, μοναδικοποιημένης βάσης πελατών, αποτελεί προαπαιτούμενο για την ανάπτυξη οποιασδήποτε μορφής αναλύσεων σε επίπεδο πελάτη. Χρησιμοποιώντας τις λύσεις  SAS Data Quality και SAS Customer Analytics η Allianz θα αποκτήσει ολοκληρωμένη εικόνα της πελατειακής βάσης δεδομένων που θα έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη υποστήριξη στη λήψη αποφάσεων, αυξημένη παραγωγικότητα στις cross-sell και upsell ενέργειες και χαμηλότερο λειτουργικό κόστος, που αποτελούν βασικές προτεραιότητες της εταιρείας», επισημαίνεται στο ίδιο δελτίο τύπου.

H λύση SAS Data Quality θα προσφέρει στην Allianz μια σειρά από σημαντικά οφέλη, όπως:                 

  • Εξασφάλιση υψηλής ποιότητας δεδομένων, χωρίς ανάγκη εξαγωγής ή μετακίνησής τους, για την υποστήριξη των επιχειρηματικών διαδικασιών.
  • Διαχείριση ολόκληρου του κύκλου ποιότητας δεδομένων μέσω επαναλαμβανόμενων διαδικασιών που εξασφαλίζουν τη διατήρηση της υψηλής ποιότητας.

Η λύση SAS Customer Analytics θα βοηθήσει την Allianz να αποκαλύψει αξία μέσα από τα δεδομένα παρέχοντας τη δυνατότητα:

  • Επεξεργασίας των δεδομένων σε επίπεδο πελάτη, κατηγοριοποίησης του πελατολογίου της και κατανόησης των αναγκών, της συμπεριφοράς και της αξίας των πελατών της.
  • Αποκάλυψης νέων ευκαιριών πωλήσεων και μεγιστοποίησης της αξίας του πελάτη μέσω cross-sell και up-sell προγνωστικών μοντέλων.
  • Αποκάλυψης κινδύνων απώλειας πελατολογίου, προβλέποντας τη συμπεριφορά του πελάτη και τους παράγοντες που επηρεάζουν την πιστότητά του.
  • Μείωσης του κόστους των μάρκετινγκ ενεργειών και αύξησης της αποδοτικότητάς τους με περισσότερο στοχευμένες ενέργειες.
Προηγούμενο άρθροΤο αεροσκάφος της Germanwings και οι ασφαλιστικές επιπτώσεις
Επόμενο άρθροΤα αποτελέσματα της ΝΝ και της Achmea για το 2014