H Interamerican επενδύει στη γνώση των συνεργατών της σε συνεργασία με τη LIMRA

847
interamerican limra

Η Interamerican, έχοντας σταθερό προσανατολισμό στην ανάπτυξη του εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων (Δίκτυο Agency) και στον άξονα της συνεχούς επαγγελματικής βελτίωσης των συνεργατών της, οργάνωσε και υλοποίησε, σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό LIMRA, το εργαστήριο «Pacesetter», διάρκειας έξι ημερών.

Η εταιρεία, ιστορικά η πρώτη ελληνική ασφαλιστική μέλος του εν λόγω οργανισμού –ο οποίος είναι παγκόσμιας απήχησης και κύρους για την πρόοδο της ασφαλιστικής βιομηχανίας– αξιοποιεί συστηματικά τις υπηρεσίες του τροφοδοτώντας με σύγχρονη ασφαλιστική τεχνογνωσία τα στελέχη των πωλήσεών της.

Το εργαστήριο «Pacesetter», που οργανώθηκε από την 1η έως τις 6 Φεβρουαρίου, ενσωματώθηκε στη νέα δομή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της Interamerican, που υπηρετεί τη βελτιστοποίηση του επαγγελματισμού των συνεργατών της με εστίαση στον αναβαθμισμένο συμβουλευτικό ρόλο τους και στην παροχή μιας νέας, ολιστικής εμπειρίας υπηρεσιών για τον πελάτη. Συντονιστές και Unit Managers της εταιρείας συμμετείχαν σε ένα πλήρως διαδραστικό, δυναμικό εργαστήριο, με αποκορύφωμα την τελική εργασία προσομοίωσης που αφορούσε στη δημιουργική και παραγωγική λειτουργία ενός εικονικού γραφείου πωλήσεων.

Στο επίπεδο της πρακτικής, το «Pacesetter» κάλυψε όλο το λειτουργικό εύρος του επιτυχημένου management ασφαλιστικών γραφείων πωλήσεων. Μέσα από τις συνεργασίες και τις ατομικές εργασίες, αναπτύχθηκε μια συγκεκριμένη λειτουργία management ανά ημέρα, σπονδυλωτά στο σύνολο των έξι ημερών. Το θεματικό περιεχόμενο του εργαστηρίου βασίστηκε στις έρευνες της LIMRA και στις βέλτιστες πρακτικές των μεγαλύτερων εταιρειών παγκοσμίως που διαθέτουν για τη διανομή δίκτυα πωλήσεων. Οι επίλεκτοι συνεργάτες της Interamerican, που συμμετείχαν στο εργαστήριο:

  • κατανόησαν την αναγκαιότητα και χρησιμότητα ενός business plan, τον τρόπο υλοποίησής του, εκπόνησαν και υλοποίησαν ένα σχέδιο δράσης για το γραφείο πωλήσεων,
  • ανέπτυξαν τις τεχνικές στελέχωσης των ομάδων τους,
  • βελτίωσαν τις δεξιότητές τους στην επιλογή νέων συνεργατών,
  • εξέλιξαν τις γνώσεις τους για την εκπαίδευση και ανάπτυξη των διαμεσολαβητών,
  • ενίσχυσαν την ικανότητά τους στην παρακίνηση διαμεσολαβητών, ώστε να τους βοηθήσουν στη βελτίωση της απόδοσής τους και την ανάληψη ευθυνών,
  • σχηματοποίησαν βελτιωμένα πρότυπα απόδοσης, ώστε να διαχειρίζονται πάνω σε αυτά την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των ιδίων και των συνεργατών τους.

Στο εργαστήριο συμμετείχαν οι συνεργάτες – Συντονιστές γραφείων πωλήσεων, Διευθυντές διοικητικών γραφείων πωλήσεων και Unit Managers:

Αντώνης Αλεξίου, Ηλίας Αντωνίου, Γιάννης Δεμοιράκος, Σταυρούλα Επιτροπάκη, Γιάννης Ζιώγας, Βαγγέλης Καρράς, Κώστας Λαγογιάννης, Κώστας Λαζαρίδης, Στάθης Λουραντάκης, Κωνσταντίνα Μαθιούδη, Μανώλης Παπαδημητράκης, Νίκος Παπαζωγράφος, Βαγγέλης Τερζάκης, Κώστας Αθανασόπουλος, Λουκάς Γερασίμου, Χάρις Μανιατοπούλου, Χρήστος Χρηστίδης, Σοφία Ζερβουδάκη, Βούλα Κουσκουμπεκάκη, Πέτρος Μωραϊτης, Δούκισσα Νομικού, Γιάννης Πετρουλάκης, Πηνελόπη Σταμογιάννη, Μαρία Χαλικιά και το στέλεχος του τομέα εκπαίδευσης Κώστας Αξιώτης.

Τις εργασίες συντόνισε ο Γιάννης Γιαννακόπουλος, Διευθυντής Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Δικτύων της Interamerican, ενώ παρευρέθηκαν ο Τάσος Ηλιακόπουλος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing, και ο Μανώλης Κούτης, Διευθυντής Δικτύου Πωλήσεων Agency.

Εκπαιδευτής-facilitator ήταν ο Μανώλης Κυριάκου, ανώτερος Περιφερειακός Σύμβουλος της LIMRA και LOMA και ανώτερος εισηγητής για προγράμματα ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού Global Talent Solutions (GTS) της LIMRA στην Ευρώπη.

Προηγούμενο άρθροΗ MetLife στηρίζει έμπρακτα τον θεσμό της διαμεσολάβησης
Επόμενο άρθροAnimated promotional video για την ασφάλιση της κατοικίας από την Ευρωπαϊκή Πίστη