H Mega Brokers στο Money Show 2017 της Θεσσαλονίκης

445
Mega Brokers

Ανοιχτή εκδήλωση, με θέμα «Τεχνικές Διαπραγματεύσεων» θα πραγματοποιήσει, την Παρασκευή 19 Μαΐου 2017, η Mega Brokers, στα πλαίσια του Money Show στη Θεσσαλονίκη.

Η Εταιρεία προσκαλεί όλους τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές sτο σεμινάριο, με εισηγητή το Διευθυντή του Ελληνικού Ινστιτούτου Διαπραγματεύσεων, κύριο Δημοσθένη Παπακωνσταντίνου.

«Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και η παρουσία σας θα μας χαροποιήσει ιδιαιτέρως», επισημαίνει στην πρόσκλησή της η Mega Brokers.

 

Ποιος είναι ο Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου

Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων (First Class Honours in Marketing) και Οικονομικά (First Class Honours in Applied Economics), ενώ είναι κάτοχος Μ.Β.Α με ειδίκευση στο Marketing.

Είναι πιστοποιημένος Διαπραγματευτής και εκπαιδευτής Διαπραγματεύσεων, διαπιστευμένος Διαμεσολαβητής και εκπαιδευτής Διαμεσολαβητών, εκπαιδευτής Διαπραγματεύσεων στη Διπλωματική Ακαδημία του Υπουργείου Εξωτερικών και του Ελληνοαμερικάνικου Κολλεγίου Αθηνών και εισηγητής (Διεθνείς Διαπραγματεύσεις) στη Σχολή Εθνικής Άμυνας, Σχολή Διοίκησης και Επιτελών Π.Ν. και Σχολή Ευελπίδων.

Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας έχει διαπραγματευτεί ο ίδιος εκατοντάδες συμφωνίες στον Καναδά, Η.Π.Α, Αγγλία, Ρουμανία και Ελλάδα και έχει εκπαιδεύσει σε εκατοντάδες σεμινάρια περισσότερα από 25.000 στελέχη πολυεθνικών και Ελληνικών εταιρειών στη Γερμανία, Δανία, Πολωνία, Ρουμανία, Κύπρο, Καναδά, Η.Π.Α και Ελλάδα. Επίσης, έχει εργαστεί στον Καναδά, Η.Π.Α. και στην Ελλάδα ως Διευθυντής Marketing, Εμπορικός και Γενικός Διευθυντής.

Ο κ. Παπακωνσταντίνου είναι διευθυντής του Ελληνικού Ινστιτούτου Διαπραγματεύσεων (www.yesyes.gr) και διδάσκει Διαπραγματεύσεις και Μάρκετινγκ στο μεταπτυχιακού επιπέδου πρόγραμμα CSAP του Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Επίσης, είναι μέλος στους εξής οργανισμούς: ADR Dispute Resolution, Harvard Negotiation project, American Marketing Association, Marketing Profs, Society of Sales Management, Association of Consumer Research.

Προηγούμενο άρθροΟι Αναλογιστές ανταλλάσσουν απόψεις για το Solvency II
Επόμενο άρθροΗ IFAAcademy στο Money Show 2017 της Θεσσαλονίκης