Interamerican: Σφαιρική τοποθέτηση στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η Interamerican, που έκλεισε την περασμένη χρονιά με σταθεροποιημένο – οριακά αυξημένο τον στόλο στα 570.315 ασφαλισμένα οχήματα (318.455 από την Anytime), συνδέει πλέον τους στόχους της και στην ασφάλιση αυτοκινήτου με την ευρύτερη εταιρική στρατηγική της δημιουργίας νέας εμπειρίας για τον πελάτη μέσω οικοσυστημάτων ασφάλισης-υπηρεσιών-παροχών.

Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την περαιτέρω αξιοποίηση ισχυρών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων: πολυκαναλικότητα διανομής, τεχνολογία και καινοτομία, οδική βοήθεια, διαδικασίες διαχείρισης ζημιάς, συνεργασίες και δίκτυο συνεργείων CarPoint.

«Στην αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου, όπου διάφορα ζητήματα  –ανασφάλιστα οχήματα, διαχείριση ζημιών, τιμολογιακές πολιτικές, θέματα εποπτείας ΕΠΥ, κατάσταση Επικουρικού Κεφαλαίου κ.λπ. – συνθέτουν ένα “τραχύ” τοπίο, η Interamerican κατά τα τελευταία χρόνια δίνει τον τόνο με μία σφαιρική τοποθέτηση και ένα σαφή προσανατολισμό, αναδεικνύοντας χαρακτηριστικά ηγετικής δύναμης στον κλάδο», επισημαίνεται στο σχετικό δελτίο τύπου που εξέδωσε η Εταιρεία.

Στο ίδιο δελτίο σημειώνεται ότι η Interamerican, κατά το 2017, πήρε παραγωγή από όλα τα κανάλια διανομής. Το εταιρικό δίκτυο πωλήσεων (Αgency), η Anytime –με συμβολή στην online ασφάλιση και των ασφαλιστικών συμβούλων του εταιρικού δικτύου– και οι συνεργαζόμενοι πράκτορες και μεσίτες, απέδωσαν συνολικά 131,4 εκατ. ευρώ σε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα.

Ταυτόχρονα, η Anytime Κύπρου που ξεκίνησε πέρυσι, έδωσε και αυτή κατά το δεύτερο εξάμηνο τα πρώτα 4.181 ασφαλισμένα οχήματα, συνεχίζοντας φέτος να αυξάνει με εντυπωσιακή δυναμική τον αριθμό των πελατών της (συνολικά κατά το πρώτο δίμηνο, 5.792 οχήματα).

Όπως επισημαίνεται, «η εταιρεία προετοιμάζεται ήδη, με “αιχμή του δόρατος” την ψηφιακή τεχνολογία, για τη νέα εποχή στην ασφάλιση αυτοκινήτου, κατά την οποία οι τεχνολογικές εξελίξεις στην αυτοκίνηση αναμένεται να αλλάξουν σημαντικά και την ασφαλιστική προσέγγιση του κινδύνου. Με τη νέα γενιά πρωτοποριακών προϊόντων στη βάση του “πόσο οδηγείς” από το 2016 και “πώς οδηγείς” από φέτος, με τα οποία εισάγεται η χρήση ψηφιακών εφαρμογών στην ασφάλιση –και στην οδική ασφάλεια– και παραμετροποιούνται στοιχεία για δυναμική και πιο αντικειμενική τιμολόγηση, η Interamerican /Anytime έχει υπογραμμίσει, ήδη, τη διαφορετικότητά της στον κλάδο. Παράλληλα, η εταιρεία έχει καθετοποιήσει τη διαχείριση των ζημιών, φθάνοντας και μέχρι τον έλεγχο – την πρόληψη της απάτης και έχοντας επιτύχει σημαντική βελτίωση του combined ratio».

Το τηλεφωνικό κέντρο 1158 παραμένει ο κεντρικός υποδοχέας των περιστατικών, κατευθύνοντάς τα στην οδική βοήθεια ή στα κέντρα αποζημίωσης και επισκευής.

Η Interamerican και η Αnytime αξιοποιούν την εξαιρετική οργάνωση του δικτύου CarPoint, που αποτελούν πρότυπες μονάδες ολοκληρωμένης διαχείρισης ζημιών, με όλες τις υπηρεσίες να παρέχονται σε ένα σημείο.

Το 45% των επισκευών πραγματοποιούνται, πλέον, στα CarPoint σε όλη την Ελλάδα, με 3.600 περίπου επισκευές ετησίως μόνο στο ιδιόκτητο κεντρικό, ενώ στο πανελλαδικό δίκτυο περιλαμβάνονται άλλα τρία πρότυπα κέντρα στην Αττική και από ένα σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Λάρισα Πάτρα και Ηράκλειο (franchise). Η επένδυση της εταιρείας στην ιδιόκτητη κεντρική μονάδα είναι της τάξεως του ενός εκατ. ευρώ, με εξοπλισμό της πιο σύγχρονης τεχνολογίας.

Στα CarPoint εξυπηρετούνται ασφαλισμένοι της Interamerican, καθώς και άλλων εταιρειών που έχουν υποστεί ζημιές με υπαιτιότητα ασφαλισμένων της εταιρείας και επιτυγχάνεται μεγαλύτερη ταχύτητα εξυπηρέτησης, ευελιξία, οφέλη για τους πελάτες (πληρωμή απευθείας από την εταιρεία, διάθεση αυτοκινήτου) και βέβαια, καλύτερος έλεγχος του κόστους.

Επισημαίνεται ότι πέρυσι, εντός του δικτύου συνεργείων, 12.228 πελάτες αποκατέστησαν ζημιές με την εταιρεία να πληρώνει, χωρίς να χρειαστεί να εκταμιεύσουν χρήματα.

Στη συνολική ικανοποίηση των πελατών, που σύμφωνα με την έρευνα του 2017 φθάνει στο 88,4% για την Interamerican και στο 90% για την Anytime και με τον ειδικό δείκτη NPS για τους πελάτες του κλάδου αυτοκινήτου -που σε γενικές γραμμές αφορά στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους- ιδιαίτερα υψηλό (63), καθοριστικές είναι οι καθετοποιημένες διαδικασίες και ο χρόνος αποζημιώσεων, που περιορίζεται στις δύο ημέρες από την κατάθεση όλων των παραστατικών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία κατέβαλε κατά το 2017 σε αποζημιώσεις στον κλάδο αυτοκινήτου 55,4 εκατ. ευρώ με ελαχιστοποιημένες κάτω του 2% τις υποθέσεις που οδηγήθηκαν στα δικαστήρια, ενώ 20.081 πελάτες της χωρίς υπαιτιότητα σε τροχαία ατυχήματα πληρώθηκαν για ζημιές που υπέστη το αυτοκίνητό τους απευθείας από την Interamerican, μέσω του φιλικού διακανονισμού.