Οι ομαδικές ασφαλίσεις της Interamerican παρουσίασαν κατά το 2017 αλματώδη άνοδο, παρά τις δυσκολίες για τον τομέα λόγω του οικονομικού περιβάλλοντος που δεν επιτρέπει σε πολλές επιχειρήσεις αυτή την προνομιακή παροχή στο προσωπικό τους.
Στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα των ομαδικών ασφαλίσεων επιτεύχθηκε αύξηση 40% σε σχέση με το 2016, που προήλθε από όλα τα κανάλια διανομής. Οι ασφαλισμένοι των ομαδικών προγραμμάτων ζωής, υγείας και σύνταξης της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 25%, ενώ πάνω από 110 νέες επιχειρήσεις την εμπιστεύτηκαν για την ασφάλιση του ανθρώπινου δυναμικού τους.
H Interamerican δραστηριοποιείται στον χώρο των ομαδικών ασφαλίσεων ζωής, υγείας και σύνταξης με ιδιαίτερη επιτυχία κατά τα τελευταία χρόνια, διαθέτοντας σήμερα περίπου 1.000 εταιρικούς πελάτες από όλο το φάσμα του επιχειρείν. Η διατηρησιμότητα των πελατών είναι υψηλή, βασιζόμενη σε σχέση σταθερής εμπιστοσύνης.
Κατά το 2018, η εταιρεία πρόκειται να επενδύσει στην τεχνολογία και για τις ομαδικές ασφαλίσεις, με τη δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας που θα προσδώσει προστιθέμενη αξία σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (πελάτες-επιχειρήσεις, ασφαλισμένους, συνεργάτες, εργαζομένους).
Με τη στοχοθεσία του έτους, η Interamerican εστιάζει στην ανάπτυξη των πωλήσεων σε προγράμματα ζωής και υγείας, με έμφαση στην υγεία και τη χρήση των συγχρόνων ιδιόκτητων υποδομών και των συνεργατών του πανελλαδικού δικτύου υγείας. Επίσης, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στα συνταξιοδοτικά προγράμματα, για τα οποία αυξάνεται το ενδιαφέρον επιχειρήσεων και εργαζομένων.
Ο Γιώργος Πλωμαρίτης, διευθυντής ομαδικών ασφαλίσεων & corporate business της Interamerican, υπογραμμίζει σχετικά: «Η επιτυχία των ομαδικών ασφαλίσεων είναι προϊόν συλλογικής προσπάθειας και οφείλεται στη δέσμευση της διοίκησης της εταιρείας, στον επαγγελματισμό των στελεχών της, την εξαιρετική συνεργασία με τους διαμεσολαβούντες των δικτύων πωλήσεων και την προτίμηση των πελατών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η πρόσφατη έρευνα ικανοποίησης, που πραγματοποιήθηκε στους εταιρικούς πελάτες μας με ομαδικό συμβόλαιο, έδωσε υψηλό ποσοστό ικανοποίησης, που έφθασε το 88%».