Η Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ εγκαινίασε τη νέα on line υπηρεσία “My Account”, με την οποία όλοι οι πελάτες που διαθέτουν ένα ή περισσότερα συμβόλαια στην εταιρεία, έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης, τροποποίησης και on line εξόφλησης των συμβολαίων τους, ενώ παράλληλα ενημερώνονται αναλυτικά τόσο για τις εκπτώσεις μέσω της χρήσης της Lifecard όσο και για την αγορά (αν το επιθυμούν) νέων καλύψεων ή νέων προγραμμάτων, σε ασφαλές περιβάλλον, μέσω του Pay Center της Τράπεζας Πειραιώς.
Για την ενεργοποίηση του λογαριασμού στο «My Account» απαιτείται εγγραφή των χρηστών, με είσοδο από τοhttp://www.europaikipisti.gr/.
Εκτός τη υπηρεσίας “My Account” η Εταιρεία παρέχει επίσης πληροφόρηση και εξυπηρέτηση στους πελάτες της μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης πελατών στο 210 8119670, μέσω προσωπικής επικοινωνίας με το εκτεταμένο Δίκτυο Συνεργατών, μέσω online ασφαλίσεων στο www.europaikipisti.gr, και μέσω των Social Media με δημιουργία προφίλ στο Facebook.



