Οι ασφαλιστικές ευθύνες από τον εκτροχιασμό του Intercity

419
Άδεντρο Θεσσαλονίκη

Ο εκτροχιασμός της επιβατικής αμαξοστοιχίας Intercity, στις 13 Μαΐου στη Θεσσαλονίκη, πέραν του ότι συνιστά μια μεγάλη ζημιά, είναι και ο μοναδικός εκτροχιασμός που συνέβη στη χώρα μας, τα τελευταία 30 χρόνια, με νεκρούς.

Ασφαλισμένος είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ασφαλιστής-leader η ΑΤΕ Ασφαλιστική και σύμβουλος διαμεσολάβησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η Eurobrokers.

O απολογισμός του δυστυχήματος είναι 3 νεκροί (ο μηχανοδηγός, ο ελεγκτής της αμαξοστοιχίας και ένας πολίτης) και 6 σοβαρά τραυματίες.

Το κτήριο επί του οποίου έπεσε ο συρμός είναι ιδιοκτησίας του ΟΣΕ, ο οποίος δεν θεωρείται τρίτος και δεν αποζημιώνεται. Σημειωτέον ότι τα ίδια τα οχήματα-οι συρμοί και γενικώς το τροχαίο υλικό δεν είναι ασφαλισμένα.

Πληροφορίες θέλουν να υπάρχουν ανά ζημία απαλλαγές για τις αστικές ευθύνες, οπότε αυτές (οι απαλλαγές) βαρύνουν τον ασφαλισμένο, δηλαδή την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αιτία του δυστυχήματος ήταν η μεγάλη ταχύτητα.

Την ευθύνη της πραγματογνωμοσύνης έχει αναθέσει η ΑΤΕ Ασφαλιστική στην ADVANCE HELLAS TECHNICAL LOSS ADJUSTERS ΕΠΕ.

Η πρώτη εκτίμηση της ζημιάς υπολογίζεται περί τα €2 εκατομμύρια.

Προηγούμενο άρθροΧρ. Σαρδελής: «Η αλλαγή μετόχου δεν αλλάζει το DNA της Εθνικής»
Επόμενο άρθροInteramerican, ΑΤΕ Ασφαλιστική, ERGO και ΕΥΡΩΠΗ συνασφαλίζουν το “ACRO Club”