Το αεροπλάνο της ΑΧΑ έτοιμο για απογείωση

538
11ο Συνέδριο AXA Ερρίκος Μοάτσος

11ο ετήσιο συνέδριο Πωλήσεων 2017

Στην καταληκτική ομιλία του Συνεδρίου, ο χειμαρρώδης Νίκος Κακλαμανάκης, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι όλη του τη ζωή “ακροβατεί” ανάμεσα στο συναίσθημα και τη λογική, άλλες φορές υπερτερεί το ένα και άλλες το άλλο. Ακριβώς έτσι ήταν και το 11ο συνέδριο πωλήσεων 2017 της ΑΧΑ. Υπερτέρησε το συναίσθημα, η περηφάνια και η συγκίνηση, αλλά και η λογική, όταν ανακοινώθηκαν τα θετικά αποτελέσματα των κόπων και η επίτευξη των στόχων των συνεργατών του αποκλειστικού δικτύου της Εταιρείας.

«Εν αρχή, εσύ» ήταν το κεντρικό μήνυμα του φετινού συνεδρίου, με τον κ. Γιώργο Φωκά, συντονιστή και φέτος του συνεδρίου, να επιχειρεί να το αναλύσει, λέγοντας: «Ο πυρήνας μας είναι ο άνθρωπος, είσαι εσύ, Εσύ ο ασφαλισμένος. Εσύ ο άνθρωπος. Όλα ξεκινούν με εσένα. Όλα καταλήγουν σε εσένα», για να καλέσει στη συνέχεια στο βήμα τον CEO της Εταιρείας, κ. Ερρίκο Μοάτσο, για την εναρκτήρια ομιλία του.

Μοάτσος AXA 11o Συνέδριο

«Είμαστε εδώ να βραβεύσουμε τις επιδόσεις σας, να δούμε τι σχεδιάζουμε για το μέλλον, τον λόγο που υπάρχουμε, που δεν είναι άλλος από το να στηρίζουμε τον πελάτη μας. Υπάρχουμε, για να παρέχουμε σφαιρική προστασία στον πελάτη μας», τόνισε ο κ. Μοάτσος ξεκινώντας την ομιλία του.

Αναφερόμενος στην παγκόσμια παρουσία της ΑΧΑ, επεσήμανε ότι έχει 107 εκατομμύρια πελάτες σε 64 χώρες, €100 δις έσοδα από ασφάλιστρα, ενώ ξεπέρασε τα €5,8 δις κέρδη.

Όσον αφορά την ΑΧΑ Ελλάδας, ο κ. Μοάτσος τόνισε ότι παρά το απαιτητικό περιβάλλον της ελληνική κοινωνίας, με τις μειώσεις τζίρου των εταιρειών, την ανεργία, τα capital controls, τη δυσκολία στην ανάπτυξη και την ψηφιακή επανάσταση, η Εταιρεία πέτυχε €148 εκατ. έσοδα και €12,8 εκατ. κέρδη, ενώ έχει 422 χιλιάδες πελάτες και 9 στους 10 πελάτες/συνεργάτες/εργαζόμενοι δηλώνουν ικανοποιημένοι από την ΑΧΑ.

Ο κ. Μοάτσος απαρίθμησε τις ενέργειες που υλοποιήθηκαν μέσα στο 2016, όπως το ΑΧΑ Driving Academy, για νέους 18-24 ετών, και τις υπηρεσίες του προγράμματος Business for All, για τους επιχειρηματικούς πελάτες, τονίζοντας: «Η δουλειά μας είναι πολύ μεγαλύτερη από το να πουλάμε ασφάλεια. Είναι έμπρακτη στήριξη, με πολλές ενέργειες ενημέρωσης του κόσμου για το πώς να ζήσει με ασφάλεια και να κάνει πρόληψη». Αναφέρθηκε, επίσης, στα προγράμματα value for money που δημιούργησε η ΑΧΑ, όπως το Mediσυν 2 και το πρόγραμμα αυτοκινήτου «οδηγώ λίγο – πληρώνω λίγο», για το οποίο ο επικεφαλής της ΑΧΑ είπε χαρακτηριστικά: «Κάναμε διορθωτικές κινήσεις πρόσφατα και είμαστε η 1η εταιρεία που λάνσαρε την ασφάλιση αυτοκινήτου με βάση την απόσταση που διανύουμε. Απευθυνόμαστε, έτσι, στις πραγματικές ανάγκες του πελάτη και επιβραβεύουμε τον πελάτη, τον οποίο τον στηρίζουμε έμπρακτα».

Ιδιαίτερη μνεία έκανε o κ. Μοάτσος στο ότι το 11ο συνέδριο συμπίπτει χρονικά με τα 10 χρόνια που δραστηριοποιείται η AXA στην Ελλάδα. «Αυτά τα 10 χρόνια καταφέραμε να εγκαθιδρύσουμε το όνομα και την κουλτούρα της ΑΧΑ, να χτίσουμε νέα οργάνωση, να στοχεύσουμε στην υψηλή δέσμευση, με αξιοπιστία, και έτσι είμαστε το 1ο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα».

Σε μήνυμά του ο επικεφαλής 25 χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, κ. Wilm Langenbach, Chief Executive Officer of AXA Emerging Markets EMEA-LATAM, συνεχάρη την ΑΧΑ Ελλάδος για τα 10 χρόνια σταθερούς πορείας και μετέφερε τις ευχαριστίες του για τα σημαντικά επιτεύγματα και την εξέλιξη της Εταιρείας και των ανθρώπων της στο νέο απαιτητικό περιβάλλον που διαμορφώνεται.

Τη σκυτάλη των ομιλιών παρέλαβε ο κ. Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής, ο οποίος ανακοίνωσε ότι «το αποκλειστικό δίκτυο της AXA το 2016: πέτυχε 29% αύξηση παραγωγής, κατέχει το 78% της παραγωγής υγείας, το 13% της παραγωγής γενικών, το 22% της συνολικής παραγωγής και 47.000 πελάτες». Αναφερόμενοςστο κεντρικό μήνυμα του συνεδρίου «Εν αρχή, Εσύ», είπε χαρακτηριστικά: «Εν αρχή εσύ, ο ασφαλιστής, στο περιβάλλον ψηφιακής εποχής με τα πολλαπλά μηνύματα, και τις γρήγορες αποφάσεις. Εν αρχή, ο επιτελικός συνεργάτης. Εν αρχή, ο σύμβουλος, που αναλύει τα δεδομένα και τις ανάγκες του πελάτη, προκειμένου να του προσφέρει την κατάλληλη και συνολική λύση, που παρακολουθεί την πορεία της ζωής του πελάτη του και τις εναλλαγές των αναγκών του. Εν αρχή, ο ψηφιακός επαγγελματίας που απολαμβάνει και αξιοποιεί την τεχνολογία κερδίζοντας χρόνο και χρήματα! Εν αρχή, εσύ, που σέβεσαι τους κανόνες και τη δουλειά σου, γνωρίζεις και τηρείς το θεσμικό πλαίσιο, αναδεικνύοντας την αξία του! Έτσι διαχωρίζεται η ήρα από το στάρι!».

Σακελαρίου ΑΧΑ 11ο Συνέδριο

Ο κ. Ernesto Di Giorgio, Αναπληρωτής Διευθυντής Δικτύων Διανομής, παρομοίασε πολύ εύστοχα στην ομιλία του το αποκλειστικό δίκτυο με αεροπλάνο. Το 2015, κατασκευάστηκε, καθώς είχαν καινούριο κανονισμό πωλήσεων, νέα γραφεία πωλήσεων ακόμα και σε περιοχές που δεν υπήρχε φυσική παρουσία, συνεχή εκπαίδευση, και υποστήριξη και πέτυχαν 10% αύξηση παραγωγής. Το 2016 τροχοδρομήθηκε το αεροπλάνο, με νέα προϊόντα, με συνεχή εκπαίδευση και επαναπιστοποίηση, με αύξηση 21% στη ζωή και υγεία. Το 2017 είναι η χρονιά της “απογείωσης”, «η οποία πρέπει να γίνει την κατάλληλη χρονική στιγμή…». Η απογείωση αυτή, σύμφωνα με τον κ. Di Giorgio, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την ένταξη 80 νέων συνεργατών στην Εταιρεία (οι οποίοι θα έρθουν να προστεθούν στους 50 νέους συνεργάτες του 2016), γιατί όπως είπε: «Η ανάπτυξη είναι σημαντική και ο νέος κόσμος στο επάγγελμα είναι καθήκον προς την κοινωνία. Επενδύουμε στον νέο συνεργάτη, δίνουμε κίνητρα. Όλοι πρέπει να συμμετέχουμε στη στρατολόγηση και στην προβολή».
Άλλοι τομείς στους οποίους θα εστιάσει η ΑΧΑ το 2017 είναι η υγεία, η ασφάλιση κατοικίας, με αιχμή του δόρατος το Home for All, η ασφάλιση μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αλλά και ο κλάδος οχημάτων.
«Κινούμαστε ήδη με αύξηση 30% στη ζωή και στην υγεία, έχουμε 50 νέους συνεργάτες από πέρυσι. Το 2015 και 2016 είχαμε 750.000 παραδόσεις και σήμερα €1.006,000 νέα παραγωγή!», ανέφερε, εν κατακλείδι, ο κ. Di Giorgio, τονίζοντας: «Όταν βάζουμε στόχο πρέπει να δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό, για να τον πετύχουμε! Αυτοδεσμευόμαστε! Θα είμαστε οι πιλότοι σε αυτό το αεροπλάνο…».

Ernesto Di Giorgio AXA 11o Συνέδριο

Το συνέδριο, όπως ήδη αναφέραμε, είχε από όλα σε “σωστές” δόσεις: Περιεκτικές ομιλίες στελεχών αλλά και πετυχημένων συνεργατών, όπως του κ. Γρ. Πατρίκιου, ο οποίος ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ο επιτυχημένος ασφαλιστής είναι επικοινωνιακός, εργατικός και δουλεύει στοχευμένα. Εγώ δεν τελειώνω την ημέρα μου εάν δεν κάνω 7 επαφές!». Είχε ανοιχτό διάλογο, με την εκτελεστική επιτροπή της Εταιρείας να απαντάει σε καίρια ερωτήματα των ασφαλιστικών συμβούλων. Και μην ξεχνάμε… είχε τις βραβεύσεις των κορυφαίων ασφαλιστικών συμβούλων της Εταιρείας!

Αλλά γι’ αυτές περισσότερα στην έντυπη έκδοση της «Α.Α.».

Χρόνια Πολλά ΑΧΑ, με την ευχή να απογειωθείτε!

Νίκη Πρωτονοτάριου

Πικέας Βασίλης AXA 11o Συνέδριο Παυλίδης Τάσος AXA 11o Συνέδριο Πατρίκιος Γρηγόρης AXA 11o Συνέδριο Ναούμη Βικτώρια AXA 11o Συνέδριο Di Giorgio Πατρίκιος Μπάσιος ΑΧΑ 11ο Συνέδριο

Προηγούμενο άρθροΤι καταλαβαίνουν οι καταναλωτές από τις Εκθέσεις Φερεγγυότητας;
Επόμενο άρθροΜινέττα Care με προσιτά ασφάλιστρα και δωρεάν ασφάλιση παιδιών έως 14 ετών από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική