Αυξημένη κατά 37,73% ήταν η συνολική παραγωγή της Victoria στο α’ τρίμηνο του 2009, φτάνοντας τα 26.320.417,07 ευρώ, έναντι 19.109.910,21 ευρώ του αντίστοιχου για το 2008.
Ειδικότερα, η παραγωγή στον κλάδο αυτοκινήτου έφτασε τα € 17.484.774,29 έναντι € 12.877.159,43 του α’ τριμήνου του 2008, παρουσιάζοντας αύξηση 35,78%. Η παραγωγή στους λοιπούς κλάδους έφτασε τα 7.945.067,72 ευρώ, έναντι 5.745.103,45 ευρώ του α’ τριμήνου του 2008, καταγράφοντας αύξηση 38,29%, ενώ εντυπωσιακή είναι η αύξηση του κλάδου γενικής αστικής ευθύνης που ανήλθε σε ποσοστό 59,18%.
Όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά στο σχετικό δελτίο τύπου, «τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και η εμπορική στρατηγική που διαμορφώθηκαν από τη Διοίκηση της εταιρείας και υλοποιήθηκαν από τη Δ/νση Πωλήσεων τα τελευταία χρόνια απέδωσαν άμεσα, δημιουργώντας ένα αποδοτικό περιβάλλον για το υπάρχον δίκτυο και ένα ελκυστικό πλαίσιο συνεργασίας για πολλούς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές του ανταγωνισμού, που ξεκίνησαν συνεργασία τα τελευταία έτη με τη Victoria».
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται, ακόμα, στα νέα προϊόντα της Εταιρείας. Συγκεκριμένα, σημειώνονται τα εξής: «Αποτελεσματικό αποδεικνύεται και το marketing mix των νέων προϊόντων, που σχεδιάστηκαν σε όλους σχεδόν τους ασφαλιστικούς κλάδους, κυρίως όμως για τις κατοικίες, τους εμπορικούς κινδύνους, τις τεχνικές ασφαλίσεις, το αυτοκίνητο και τον κλάδο γενικής αστικής ευθύνης. Το άρτιο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών αλλά και οι καινοτομίες που εφαρμόζονται στο τεχνολογικό περιβάλλον εργασίας του διοικητικού και του παραγωγικού μηχανισμού ανεβάζουν ακόμη υψηλότερα τη φήμη της εταιρείας, που απολαμβάνει υψηλής εκτίμησης σε θέματα κύρους και αξιοπιστίας».
Ειδικότερα, η παραγωγή στον κλάδο αυτοκινήτου έφτασε τα € 17.484.774,29 έναντι € 12.877.159,43 του α’ τριμήνου του 2008, παρουσιάζοντας αύξηση 35,78%. Η παραγωγή στους λοιπούς κλάδους έφτασε τα 7.945.067,72 ευρώ, έναντι 5.745.103,45 ευρώ του α’ τριμήνου του 2008, καταγράφοντας αύξηση 38,29%, ενώ εντυπωσιακή είναι η αύξηση του κλάδου γενικής αστικής ευθύνης που ανήλθε σε ποσοστό 59,18%.
Όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά στο σχετικό δελτίο τύπου, «τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και η εμπορική στρατηγική που διαμορφώθηκαν από τη Διοίκηση της εταιρείας και υλοποιήθηκαν από τη Δ/νση Πωλήσεων τα τελευταία χρόνια απέδωσαν άμεσα, δημιουργώντας ένα αποδοτικό περιβάλλον για το υπάρχον δίκτυο και ένα ελκυστικό πλαίσιο συνεργασίας για πολλούς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές του ανταγωνισμού, που ξεκίνησαν συνεργασία τα τελευταία έτη με τη Victoria».
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται, ακόμα, στα νέα προϊόντα της Εταιρείας. Συγκεκριμένα, σημειώνονται τα εξής: «Αποτελεσματικό αποδεικνύεται και το marketing mix των νέων προϊόντων, που σχεδιάστηκαν σε όλους σχεδόν τους ασφαλιστικούς κλάδους, κυρίως όμως για τις κατοικίες, τους εμπορικούς κινδύνους, τις τεχνικές ασφαλίσεις, το αυτοκίνητο και τον κλάδο γενικής αστικής ευθύνης. Το άρτιο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών αλλά και οι καινοτομίες που εφαρμόζονται στο τεχνολογικό περιβάλλον εργασίας του διοικητικού και του παραγωγικού μηχανισμού ανεβάζουν ακόμη υψηλότερα τη φήμη της εταιρείας, που απολαμβάνει υψηλής εκτίμησης σε θέματα κύρους και αξιοπιστίας».