Ο εκπαιδευμένος συνεργάτης, πυλώνας ικανοποίησης του πελάτη

283

Του Βασίλη Αντύπα, Επικεφαλής Γραμματέων Γραφείων Πωλήσεων & Εκπαίδευσης Δικτύων Διανομής, ΑΧΑ Ασφαλιστική

Αποστολή μας στην ΑΧΑ είναι να βοηθάμε τους πελάτες μας να ζουν καθημερινά με λιγότερες έγνοιες, υποστηρίζοντας αποτελεσματικά κάθε ανάγκη τους για προστασία.

Στον κλάδο μας, όπου η προστιθέμενη αξία δίνεται από άνθρωπο σε άνθρωπο, η συνεχής ενδυνάμωση του δυναμικού μας είναι καταλυτικής σημασίας, ιδιαίτερα εκείνη των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, που αποτελούν την πρώτη γραμμή των λειτουργιών μας.

Στόχος μας η διαρκής ανάπτυξή τους, η ενίσχυση των τεχνικών τους γνώσεων και η ενδυνάμωση του επαγγελματικού τους προφίλ, ώστε να αποτελούν τους καλύτερους πρεσβευτές του 1ου Best Workplace στην Ελλάδα (κατηγορία επιχειρήσεων με 250 εργαζόμενους και άνω) και της μεγαλύτερης ασφαλιστικής επωνυμίας παγκοσμίως.

Δίνοντας έμπρακτη διάσταση σε αυτή τη στρατηγική τοποθέτησή μας, δημιουργήσαμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανάπτυξης των ασφαλιστικών συνεργατών μας, το οποίο βασίζεται σε 4 πυλώνες:
1. Καλωσόρισμα – On Baoding
2. Manager @ AXA
3. Υφιστάμενο Δίκτυο
4. Σεμινάρια Επανεκπαίδευσης και Επαναπιστοποίησης ΤτΕ.

Από τη στιγμή ένταξης ενός συνεργάτη στην οικογένειά μας, τον βοηθάμε να ενσωματωθεί αποτελεσματικά στην εταιρική κουλτούρα μας. Τρεις φορές τον χρόνο και για τρεις ημέρες, τους κάνουμε κοινωνούς των αξιών και των συμπεριφορών μας, τους εκπαιδεύουμε εις βάθος στα προγράμματα ασφάλισής μας, στις τεχνικές πώλησής τους και στη σωστή διαχείριση του χρόνου τους, με τη βοήθεια βιωματικών εργαστηρίων.

Παράλληλα, πραγματοποιούμε, μέσα από τη διαδικτυακή μας πλατφόρμα
[email protected]”, σεμινάρια και τεστ κατανόησης για τις βασικές αρχές ασφάλισης και κάθε κλάδο, ενώ οι νέοι μας συνεργάτες έχουν την ευκαιρία να προετοιμαστούν κατάλληλα για τις εξετάσεις πιστοποίησης Α΄ της ΤτΕ, στις οποίες ο βαθμός επιτυχίας υπερβαίνει το 95%.

Για τους διευθυντές των γραφείων μας έχουμε σχεδιάσει έναν τριετές κύκλο ανάπτυξης δεξιοτήτων management, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού, καθώς και ειδικά διαμορφωμένα βιωματικά εργαστήρια με καταξιωμένο και πιστοποιημένο εκπαιδευτή του Harvard Business Publishing. Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού κύκλου οι επικεφαλής των γραφείων πωλήσεων είναι πιστοποιημένοι στους τομείς ηγεσίας και παρακίνησης, προσέλκυσης νέων στελεχών, στοχοθεσίας, διαχείρισης χρόνου και διαχείρισης ομάδων, τεχνικών πωλήσεων, coaching και διαπραγματεύσεων, κουλτούρας ΑΧΑ, προσέγγισης πελατών (μέθοδο NLP) και διαχείρισης αλλαγής.

Παράλληλα, δίνουμε σε κάθε ασφαλιστικό σύμβουλο τη δυνατότητα να δημιουργήσει το εξατομικευμένο πλάνο ανάπτυξής του, συνδυάζοντας την τεχνολογία με την ανθρώπινη προσέγγιση.

Μαζί μαθαίνουμε την προστιθέμενη αξία της τεχνολογίας και γνωρίζουμε τη νέα κατηγορία των «tradigital» πελατών, οι οποίοι επιθυμούν να ενημερώνονται από ψηφιακά μέσα και να εξυπηρετούνται από ανθρώπινα δίκτυα. Επίσης, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, πραγματοποιούμε ημερίδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προς το σύνολο του δικτύου, όπου αναγνωρισμένοι εισηγητές μεταφέρουν βιωματικά νέες μεθοδολογίες σε soft skills, τεχνικές πωλήσεων, ανάπτυξης πελατολογίου, διαχείρισης προβληματισμών και καθημερινής οργάνωσης.

Ένας ακόμα σημαντικός κύκλος εκπαίδευσης είναι εκείνος των Σεμιναρίων Επανεκπαίδευσης και Επαναπιστοποίησης της Τράπεζας της Ελλάδας, τα οποία τα αντιμετωπίζουμε ως ευκαιρία ανάπτυξης. Χάρις σε αυτά βοηθάμε τους συνεργάτες μας να βελτιώσουν τις γνώσεις τους σε επίπεδο προϊόντων, θεσμικού πλαισίου και τεχνικών πωλήσεων.

Τα σεμινάρια προϊοντικής κατάρτισης στοχεύουν στην πληρότητα της γνώσης, σε ό,τι αφορά χαρακτηριστικά, όρους, καλύψεις και διαδικασίες, και πραγματοποιούνται από τους πλέον έμπειρους και καταρτισμένους εισηγητές ανά κλάδο της Εταιρείας μας, ενώ υλοποιούνται σε ολιγομελή τμήματα, ώστε να παρέχεται η ευκαιρία μιας διαδραστικής και εποικοδομητικής εκπαίδευσης, που να διασφαλίζει την ποιότητα της διαδικασίας και την πληρέστερη και άρτια κατάρτιση των εκπαιδευομένων. Με αυτό το σκεπτικό, επιλέξαμε τα τμήματά μας να μην υπερβαίνουν κατά μέσο όρο τους 30 συμμετέχοντες.

Τα σεμινάρια Θεσμικού Πλαισίου και Πωλησιακών Δεξιοτήτων έχουν σχεδιαστεί και οργανωθεί, στο πλαίσιο στρατηγικής συνεργασίας με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (Ε.Ι.Α.Σ.), προσδίδοντας την απαιτούμενη ποιότητα και κύρος στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Στόχος μας να δημιουργήσουμε συνεργάτες ικανούς να πρωταγωνιστήσουν στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται, σε οικονομικό, νομικό και τεχνολογικό επίπεδο, και να ανταποκριθούν στις ολοένα και υψηλότερες απαιτήσεις του πλέον καλά καταρτισμένου καταναλωτή. Αυτό το όραμα θέλουμε να μοιραστούμε με έμπειρα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς και με νέους ανθρώπους, τους οποίους προσκαλούμε να αγκαλιάσουν τον θεσμό της ασφάλισης και της προσφοράς της στο κοινωνικό σύνολο μέσα από μια Εταιρεία που τοποθετεί τον άνθρωπο στο επίκεντρο.

Η ΑΧΑ δίνει ευκαιρίες εξέλιξης, σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον που παρέχει τα μέσα και τα εφόδια για μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στο επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου. Μαζί μπορούμε να διαμορφώσουμε την επόμενη μέρα για την ιδιωτική ασφάλιση στη χώρα μας, κερδίζοντας μέρα με τη μέρα όλο και περισσότερο την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μας.

Η Εκπαίδευση σε αριθμούς

Δίκτυο

Συμμετέχοντες

Σεμινάρια

Ανθρωποώρες

Ώρες

Αποκλειστικό

216

43

7.224

328

Πρακτοριακό

509

39

4.255

224

Σύνολο

725

82

11.479

552

Προηγούμενο άρθροΤο παρόν και το μέλλον για ασφαλιστικές και ασφαλιστές
Επόμενο άρθροΑνοσοθεραπεία: Eλπίδα για την καταπολέμηση του καρκίνου