Παύλος Τριανταφύλλου, Υπεύθυνος Υποκαταστήματος Β. Ελλάδος, International Life

Συνέντευξη στο συνεργάτη της «Α.Α.», Στράτο Σιμιτζή.

Η νέα γενιά δίνει το παρών, με εφόδια ειδικές σπουδές και εμπειρική άσκηση.

Με πλούσια εφόδια ειδικών σπουδών αλλά και εμπειρίες πρακτικής εφαρμογής και άσκησης σε ζητήματα διοίκησης επιχειρήσεων και χρηματοοικονομίας 
ο κ. Παύλος Τριανταφύλλου ανέλαβε υπεύθυνος του Υποκαταστήματος Β. Ελλάδος του ασφαλιστικού Ομίλου International Life.
Είναι πτυχιούχος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής ΝΟΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στα χρηματοοιονομικά από το John Moores University του Liverpool. Έχει δίπλωμα ασφαλιστικών σπουδών και πιστοποίηση ασφαλιστικού συμβούλου. Διαθέτει, επίσης, πιστοποιήσεις στη λήψη, διαβίβαση και εκτέλεση εντολών σε κινητές αξίες, καθώς και στη διαχείριση χαρτοφυλακίου από την Ελληνική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Επιπλέον, εργάστηκε για τρία χρόνια στη χρηματιστηριακή εταιρεία της HSBC. Ένα πρόσθετο σημαντικό εφόδιο είναι ότι μαθήτευσε κοντά στον πατέρα του, κ. Απόστολο Τριανταφύλλου, εξέχοντα ασφαλιστή και μέχρι πρότινος 
Περιφερειακό Δ/ντή του Ομίλου International Life.

Ποια μπορεί να είναι τα συναισθήματα που διακατέχουν ένα νέο που διαδέχεται κάποιον με πολυετή ευδόκιμη θητεία, μεγάλη προσφορά και διακρίσεις στην ασφαλιστική βιομηχανία;
Π.Τρ.:
 Καταρχάς να σας διευκρινίσω ότι δεν πρόκειται για διαδοχή. Στον όμιλό μας η εξέλιξη των στελεχών γίνεται με απολύτως αξιοκρατικά κριτήρια. 
Ο πατέρας μου ξεκίνησε στο χώρο των πωλήσεων ως ασφαλιστικός σύμβουλος και τελείωσε την καριέρα του μετά από 40 χρόνια στην εταιρεία ως Διευθυντής Β. Ελλάδος. 
Εγώ ξεκίνησα ως υπάλληλος στην Αθήνα, από το τμήμα Ζημιών, στη συνέχεια μεταπήδησα στο underwriting των Γενικών Ασφαλειών και μετά από 2 χρόνια επέστρεψα στη Θεσσαλονίκη για να συνεχίσω την ίδια δουλειά. Μετά από κάποιο διάστημα, η εταιρεία μου ανέθεσε την ευθύνη του υποκαταστήματος Β. Ελλάδος. 
Στόχος μου είναι να κάνω και εγώ μια ανάλογη καριέρα στην ασφαλιστική βιομηχανία από το χώρο της διοίκησης.

Από τα καθήκοντα που ήδη ασκείται στην International Life ποιες ήταν οι πρώτες εμπειρίες;
Π. Τρ.:
 Ο χώρος των ασφαλειών είναι ένας χώρος που ποτέ δεν μπορείς να πεις ότι γνωρίζεις τα πάντα. Καθημερινά, μέσα από την επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες, αποκτάς νέες εμπειρίες και μέσα από την εκπαίδευση και το διάβασμα εμπλουτίζεις τις γνώσεις σου. 
Οι εποχές αλλάζουν, οι πελάτες γίνονται πιο απαιτητικοί και πρέπει να είσαι έτοιμος να προσφέρεις λύσεις στους συνεργάτες σου και να τους ικανοποιείς όσο το δυνατόν καλύτερα. 
Το πιο δύσκολο πράγμα είναι να αρνείσαι σε κάποιον συνεργάτη έναν κίνδυνο χωρίς να τον δυσαρεστήσεις.

Πόσο επηρεάζεται η ασφαλιστική βιομηχανία από τη δυσμενή οικονομική κατάσταση που διέρχεται η χώρα;
Π.Τρ.:
 Η κρίση δεν άφησε ανεπηρέαστο ούτε το δικό μας χώρο. 
Τα ανασφάλιστα οχήματα λόγω της μείωσης των εισοδημάτων ξεπέρασαν το 1,5 εκατομμύριο. Χιλιάδες επιχειρήσεις και καταστήματα έκλεισαν και αυτά που παραμένουν σε λειτουργία αδυνατούν να πληρώσουν την ασφάλειά τους. Η πιθανή κατάργηση της έκπτωσης φόρου από τα ασφάλιστρα Ζωής θα επηρεάσει αρνητικά περαιτέρω και τον κλάδο Ζωής. 
Τελικά η αγορά, λόγω έλλειψης ρευστότητας, οδηγείται σε συρρίκνωση, όμως, παραμένω αισιόδοξος και πιστεύω ότι, μόλις σταθεροποιηθεί η κατάσταση και ξεπεραστεί η οικονομική κρίση, ο χώρος μας θα έχει ραγδαία ανάπτυξη.

Σε ποιους τομείς η International Life μπορεί να κάνει τη διαφορά ή πού ήδη κάνει τη διαφορά;
Π.Τρ.:
 Η International Life, έχοντας ήδη ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά με τη συγχώνευση της ING ΑΕΓΑ και της Universal Life, συνεχίζει να διατηρεί έναν υψηλό δείκτη ικανοποίησης πελατών (3,7/5 στην έρευνα πελατών 2011) χάρη στις διαφανείς διαδικασίες underwriting, στις ταχύτατες διαδικασίες έκδοσης συμβολαίων και στην ποιοτική on time και paperless διαδικασία αποζημιώσεων. 
Επιπλέον, η πιστοποίηση ποιότητας ISO 9001:2018, με την οποία διασφαλίζεται το σύνολο των διοικητικών υπηρεσιών και υποκαταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, καθιστά δυνατή την ταχύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Στα πλαίσια αυτά χρησιμοποιούμε το πρωτοποριακό σύστημα Inlife Web, μέσω του οποίου εκτελείται το 95% των εργασιών και των συναλλαγών, απλοποιώντας τις διαδικασίες και μειώνοντας αισθητά το κόστος.
Παράλληλα, στοχεύοντας στην αξιοποίηση της τεχνογνωσίας και τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών, διατηρούμε συνεργασία με αντασφαλιστές διεθνούς κύρους αλλά και με κορυφαίες συμβουλευτικές εταιρείες της αγοράς.
Τέλος, η ενιαία πολιτική τιμολόγησης και οικονομικής διαχείρισης που εφαρμόζουμε σε συνδυασμό με τη διάκρισή μας στην πρώτη δεκάδα των εταιρειών με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον για 5 χρονιές (best workplaces 2005, 2006, 2007, 2010, 2012) μας καθιστά έναν οργανισμό με σύγχρονη δομή και διοίκηση με κύριο μέλημα την επένδυση στον άνθρωπο.