Μας ξαφνιάζει ευχάριστα με την πρωτοτυπία ιδεών και την εντυπωσιακή πραγματοποίησή τους η AIG Greece, ανεβάζοντας παράλληλα τον πήχη για τους ανταγωνιστές της. Ίσως είναι και αναμενόμενο να δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην προσέγγιση και την ενημέρωση των πρακτόρων-μεσιτών συνεργατών της, καθώς αποτελούν το κύριο κανάλι διανομής των προϊόντων της Εταιρίας, αυτό όμως καθόλου δεν μας εμποδίζει από το να αναγνωρίσουμε ότι στην προσπάθειά της αυτή η AIG Greece κατορθώνει να παρουσιάζει πάντα …κάτι ενδιαφέρον και στη συγκεκριμένη περίπτωση “καλλιτεχνικά” εμπνευσμένο.
Όχι, ο κ. Ευ. Δρόσος, Εμπορικός Δ/ντής της Εταιρίας, δεν πραγματοποίησε την …απειλή του, να επιδοθεί σε γυμναστικές επιδείξεις, συνεργάτες όμως της AIG Greece έβαλαν τα δυνατά τους και σε δύο, πολύ καλά σκηνοθετημένα videos, παρουσίασαν ασφαλιστικά προγράμματα της Εταιρίας, μέσα από τη διαδικασία προώθησής τους σε υποθετικούς πελάτες.
Χωρίς να υπάρχει πρόθεση παράδοσης πωλησιακών μαθημάτων στους συνεργάτες που παρακολούθησαν την παρουσίαση, όπως ανέφερε και ο κ. Χρ. Αδαμαντιάδης (φωτ.), Δ/νων Σύμβουλος της ΑΙG Greece, τα videos κατόρθωναν με χιουμοριστικό τρόπο να κερδίσουν την προσοχή και να απαντήσουν εύστοχα σε κάθε απορία που θα μπορούσε να γεννηθεί στον υποψήφιο πελάτη, σχετικά με τις καλύψεις, τις παροχές αλλά και τις εξαιρέσεις που περιλαμβάνουν τα προγράμματα, αλλά και να κάμψουν τις όποιες αντιρρήσεις σχετικά με την αναγκαιότητα ασφαλιστικής κάλυψης για την επιχείρησή τους.
Έκπληξη για όσους δεν γνωρίζουν ότι στο παρελθόν έχει επιδείξει παράλληλες καλλιτεχνικές δραστηριότητες, η συμμετοχή της κας Α. Λυκούδη, Προϊσταμένης Εναλλακτικών Πωλήσεων, στο ρόλο της από μηχανής θεάς, όπου με χιουμοριστικό τρόπο αναδείκνυε τους κυριότερους προβληματισμούς του υποψήφιου πελάτη –εύρος καλύψεων, εξαιρέσεις και φυσικά κόστος.
Όπως μας έχει συνηθίσει η AIG Greece, και αυτή τη φορά, μέσα από την παρουσίαση των προγραμμάτων της, φρόντισε να υπογραμμίσει τη συμμετοχή του ασφαλισμένου στην προστασία της επιχείρησής του, μέσω της υιοθέτησης λογικών μέτρων πρόληψης και επαγγελματικής συμπεριφοράς –δείγμα του επαγγελματισμού που χαρακτηρίζει και την ίδια την AIG Greece–, αλλά και να συμπεριλάβει τον ασφαλιστή ως ενεργό μέλος των διαδικασιών και οπωσδήποτε ενήμερο καθ΄ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας αποζημίωσης.
Τα προγράμματα που παρουσιάστηκαν αφορούσαν στην ασφαλιστική κάλυψη μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, καθώς το θέμα της συνάντησης ήταν «Αναπτυσσόμενες αγορές: Νέες προκλήσεις – Νέες Ευκαιρίες». Περισσότεροι από 300 εκπρόσωποι του χώρου των διαμεσολαβητών, πράκτορες και μεσίτες, ήταν φιλοξενούμενοι της AIG Greece σ’ αυτή την εκδήλωση, η οποία εντάσσεται στο πλέγμα ενεργειών που ξεκίνησε η Εταιρία, με στόχο την εντονότερη δραστηριοποίησή της στο χώρο των Μ.Μ.Ε. έπενθυμίζουμε, άλλωστε, ότι η AIG Greece ενεργοποίησε μέσα στο 2007 τον κλάδο Αναπτυσσόμενων Αγορών, ο οποίος και εστιάζει στην ολοκληρωμένη κάλυψη του συνόλου των κινδύνων που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική μικρή και μεσαία επιχείρηση, συνεπικουρούμενος από προϊόντα και υπηρεσίες και άλλων κλάδων.
Στο χαιρετισμό που απηύθυνε στους παρευρισκόμενους ο κ. Χρ. Αδαμαντιάδης, αναφέρθηκε στους δύο βασικούς άξονες ανάπτυξης της AIG Greece για το 2008. Ο πρώτος άξονας σχετίζεται με το χώρο των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων και ο δεύτερος με τις ασφαλίσεις περιβαλλοντικών ευθυνών, επικεντρωμένος ιδιαίτερα στις ανάγκες των επιχειρηματικών μονάδων.
Σαφείς, σύντομες και περιεκτικές και οι παρουσιάσεις των κ.κ. G. Zorgno και Ευ. Δρόσου, Εμπορικού Δ/ντή και Δ/ντή των Business Solutions της AIG Greece, αντίστοιχα.
Ο κ. G. Zorgno εστίασε στο εύρος της αγοράς των ΜΜΕ και παρουσίασε τις ασφαλιστικές λύσεις για τις ελληνικές ΜΜΕ. Σύμφωνα με όσα ανέφερε, η προϊοντική πλατφόρμα των Business Solutions περιλαμβάνει τις καλύψεις: «Κατά παντός κινδύνου» περιουσίας, που περιλαμβάνει ηλεκτρονικό εξοπλισμό, επιδοματική κάλυψη εξόδων, επιδοματική ή κανονική κάλυψη απώλειας κερδών, κάλυψη χρημάτων. Ευθύνη προϊόντων. Γενική και εργοδοτική ευθύνη. Ευθύνη στελεχών, η οποία μπορεί να επεκταθεί με το ειδικό προϊόν «ManagementGuard». Προσωπικό ατύχημα, που μπορεί να εμπλουτιστεί και να επεκταθεί με το προϊόν «Συνεργασία».
Όπως επισήμανε ο κ. Zorgno, «οι παραπάνω καλύψεις προσφέρονται με ουσιαστικά όρια κάλυψης, σε ανταγωνιστικές τιμές, σε ένα συμβόλαιο, από έναν Κλάδο και με τη δέσμευση να έχετε μέσα σε 48 ώρες την προσφορά και σε 5 μέρες το συμβόλαιο στα γραφεία σας, αλλά και να αποζημιώνουμε μέσα σε 5 ημέρες από την ημέρα ολοκλήρωσης του φακέλου ζημίας».
Ο κ. Δρόσος παρουσίασε τη νέα σειρά προϊόντων του Κλάδου Αναπτυσσόμενων Αγορών που απευθύνονται σε: Επιχειρήσεις Χονδρικής Πώλησης του κλάδου Εστίασης, Τροφίμων & Ποτών, Σταθμούς Ανεφοδιασμού (πρατήρια καυσίμων οχημάτων και κατοικιών), Αντιπροσωπίες Αυτοκινήτων, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται “κάθετες” μονάδες, εκθέσεις και πωλήσεις, παρακαταθήκες, οχήματα εκτός εγκαταστάσεων, service και συνεργεία, φανοποιεία, κ.ά.



