Εκεί που άλλοι oνειρεύονται να βρεθούν, η Generali βρίσκεται ήδη

Συνεργάτες της εταιρείας, Πράκτορες και Μεσίτες αλλά και Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι, σε ένα μαγευτικό ταξίδι στη Ν. Αφρική και τη Ζάμπια

Θα λέγαμε πως πρόκειται για τη μόνη εταιρεία που “τόλμησε” να διοργανώσει το φετινό της ταξίδι των επιτυχόντων συμπεριλαμβάνοντας δίκτυο agency και συνεργάτες από το πρακτοριακό και μεσιτικό δίκτυο. Όμως, όπως δείχνουν τα μηνύματα της αγοράς, μπορούμε να πούμε πως η Generali Hellas είναι και μία από τις ελάχιστες εταιρείες που μπορεί και εξακολουθεί να επενδύει αξιοσέβαστους χρηματικούς και ανθρώπινους πόρους, προκειμένου να επιβραβεύσει τους ανθρώπους των Πωλήσεων με ένα ταξίδι υπεράνω προσδοκιών και αναμφισβήτητης ποιότητας.

Για το 2011 οι παραγωγικότεροι συνεργάτες της Generali ταξίδεψαν στο μοναδικό Kruger National Park της Νοτίου Αφρικής και στους καταρράκτες Victoria στη Ζάμπια, από τις 10-17 Σεπτεμβρίου 2011. 

Οι προορισμοί από μόνοι τους δίνουν το στίγμα του ταξιδιού, όμως, η Εταιρεία για μια ακόμη φορά δεν άφησε τίποτα στην τύχη. Συνεργάστηκε με μία από τις κορυφαίες εταιρείες στο είδος της, την Ευ Ζην, για την οργάνωση του ταξιδιού και το πρόγραμμα δραστηριοτήτων των συμμετεχόντων, το οποίο περιλάμβανε safari για τον εντοπισμό των big five (ρινόκεροι, ελέφαντες, λιοντάρια, βούβαλοι, λεοπαρδάλεις) και όχι μόνο. flying fox, bungee jumping και πτήσεις με ελικόπτερα πάνω από τους καταρράκτες Victoria. rafting στον ποταμό Ζαμβέζη και βόλτα με ποταμόπλοιο για τους λιγότερο τολμηρούς. επίσκεψη σε πάρκο λιονταριών, βόλτες με ελέφαντες, περιήγηση με το ατμοκίνητο τρένο Royal Livingstone Express στα αφρικανικά χωριά, δείπνα στη σαβάνα και την κοίτη του ποταμού Κapama. 

Μία από τις σημαντικότερες εμπειρίες που επιφύλασσε το ταξίδι ήταν η επίσκεψη σε τοπικό σχολείο, όπου οι άνθρωποι της Generali και οι συνεργάτες της προσέφεραν στους δασκάλους και στους μαθητές βιβλία και αναλώσιμα σχολικά είδη και πέρασαν χρόνο με τα παιδιά, τα οποία, αν και πολλά από αυτά που θεωρούμε βασικά αγαθά τους λείπουν, χάρισαν τα χαμόγελά τους και φιλοξένησαν τους επισκέπτες στο δικό τους χώρο.

Σε αυτό το περιβάλλον με τις πρωτόγνωρες εμπειρίες, οι ασφαλιστές είχαν την ευκαιρία να αποδράσουν για λίγο από τη σκληρή πραγματικότητα, που όλοι οι επαγγελματίες βιώνουν, και να νιώσουν την εκτίμηση της Εταιρείας για τις προσπάθειες που καταβάλλουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Στις συζητήσεις μεταξύ τους, τα σχόλια και οι αναφορές στις προκλήσεις της επικαιρότητας και στις αλλαγές που δρομολογούνται δεν έλειψαν φυσικά. Αλλά σε αυτές τις συνθήκες, περισσότερο από ποτέ, αναδεικνύεται η ανάγκη ενημέρωσης και συνέργιας μεταξύ των επαγγελματιών που αναγνωρίζουν κοινό έδαφος και ανησυχίες, και αυτό είναι ένα συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν πολλοί από τους συνεργάτες. Η εποικοδομητική κριτική για πρόσωπα και πράγματα της αγοράς είναι απαραίτητη και γίνεται –η αγορά μας είναι μικρή και οι προκλητικές συμπεριφορές δεν μένουν ασχολίαστες και στο σωστό χρόνο τιμωρούνται–, παράλληλα με την αναγνώριση για όσες εταιρείες, όπως η Generali, δίνουν έμπρακτες και συγκεκριμένες αποδείξεις συνεργασίας με τους ασφαλιστές, στα προβλήματα και τις προκλήσεις που όλοι, περισσότερο ή λιγότερο, καλούνται να αντιμετωπίσουν σήμερα.

Οι όποιες ανησυχίες μπορεί να υπήρχαν σχετικά με τη συνύπαρξη των εκπροσώπων των δύο παραγωγικών δικτύων διαψεύστηκαν από την πλειοψηφία των ιδίων, καθώς η Εταιρεία φρόντισε με σαφήνεια να περάσει για ακόμη μια φορά το μήνυμα της αλληλεγγύης αλλά και της επιλογής που έχει κάνει, να στηρίζει με όλες της τις δυνάμεις τα αξιολογότερα ανθρώπινα παραγωγικά δίκτυα. Θεωρούμε ότι και οι πελάτες αυτών των ασφαλιστών θα πρέπει να είναι υπερήφανοι για την ποιότητα των ανθρώπων στους οποίους έχουν εμπιστευτεί τη διαχείριση των συμφερόντων τους.

Ένα ακόμα “δύσκολο” ταξίδι, όνειρο ζωής για πολλούς από εμάς, πραγματοποιήθηκε από την Generali με επιτυχία, αφήνοντας τις καλύτερες αναμνήσεις σε όλους όσους κέρδισαν τη συμμετοχή τους σε αυτό. Περισσότερο όμως από τις όμορφες αναμνήσεις, αυτό με το οποίο αμείβονται οι συνεργάτες και οι ασφαλιστές του agency της Generali είναι η πίστη της εταιρείας στις δυνατότητές τους και η εμπιστοσύνη ότι στη μεταξύ τους επαγγελματική σχέση υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση και αναγνώριση, πράγματα αυτονόητα για μια συνεργασία, που όμως στις μέρες μας δυστυχώς δεν είναι δεδομένα σε όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες. Η αφοσίωση που διαπιστώσαμε ότι υπάρχει στο πρόσωπο του Δ/ντος Συμβούλου της Εταιρείας, κ. Πάνου Δημητρίου, μόνο τυχαία δεν μπορεί να είναι.