«Ανθρώπων Έργα»: Η αρτιότερη επικοινωνιακή καμπάνια ασφαλιστικής εταιρείας

2187
ergo anthropon erga

Με σεβασμό στις παγκόσμιες δεσμεύσεις της, η ERGO απευθύνεται στον Έλληνα καταναλωτή με επιμέλεια και ποιότητα. Εκπέμπεται η εικόνα της εταιρείας που σέβεται και εκτιμά τον εαυτό της και διεκδικεί, κατά τη γνώμη μας, τη διάκρισή της ως η αρτιότερη επικοινωνιακή καμπάνια ασφαλιστικής εταιρείας στις μέρες μας.

Επί του θέματος ζητήσαμε και λάβαμε τα πιο κάτω λιτά διευκρινιστικά λόγια από τον κ. Χρήστο Θεοδωρίδη, Διευθυντή Στρατηγικού Μάρκετινγκ της ERGO:

 

Theodoridis ERGOΗ διαφημιστική μας καμπάνια με τίτλο «Ανθρώπων Έργα» σηματοδοτεί την εκκίνηση μιας νέας εποχής για την εταιρική μας ταυτότητα, με βασικό στόχο να αναδειχθούμε ως η ασφαλιστική εταιρεία που προστατεύει και διατηρεί σταθερό ό,τι έχει αξία για τον καθένα από εμάς.

Η συγκεκριμένη καμπάνια αποτελεί προϊόν διετούς προετοιμασίας, κατά τη διάρκεια της οποίας διενεργήσαμε, με εξωτερικούς συνεργάτες, έρευνες Brand Awareness & Βrand Strategy καθώς και εκτεταμένα εσωτερικά workshops. Το προϊόν όλης αυτής της προετοιμασίας είναι μία corporate καμπάνια, η οποία δημιουργήθηκε από τη διαφημιστική μας εταιρεία Frank and Fame και εστιάζει σε τέσσερις βασικούς άξονες:

l Brand Awareness: Κύριος στόχος της καμπάνιας είναι να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας στην ελληνική αγορά. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την έξυπνη χρήση της λέξης «Έργο» σε διάφορες σκηνές απλών και καθημερινών ανθρώπων, οι οποίοι παρουσιάζονται περήφανοι για τα προσωπικά τους έργα. Έργα διαφορετικά μεταξύ τους, όμως, πάνω απ’ όλα, έργα σημαντικά για τον καθέναν, με τα οποία μπορούμε όλοι μας να ταυτιστούμε και που, σε μια δεύτερη ανάγνωση, προβάλλουν διακριτικά τα προϊόντα που προσφέρει η ERGO.

l Αξιοπιστία/Φερεγγυότητα: Δεύτερος στόχος της καμπάνιας είναι να τονίσει την αξιοπιστία και φερεγγυότητα του ομίλου ERGO. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση του όρου «Παγκόσμια δύναμη», μέσα από την οποία δίνεται έμφαση στην πολυεθνικότητα και κατ’ επέκταση στην οικονομική υγεία του ομίλου.

l Μέγεθος στην Ελληνική Αγορά: Τρίτος στόχος είναι να γίνει αντιληπτό το μέγεθος της εταιρείας στην ελληνική αγορά. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της φράσης «Είμαστε ένα με την Αγροτική Ασφαλιστική», καθώς και με τη χρήση του λογοτύπου της συγκεκριμένης εταιρείας. Με αυτόν τον τρόπο, γίνεται σαφής αναφορά στην εξαγορά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής από την ERGO, αποτέλεσμα της οποίας είναι και η επίτευξη της πρώτης θέσης στις ασφαλίσεις κατά ζημιών.

l Εταιρικές Αξίες: Τέλος, όλη η καμπάνια είναι χτισμένη γύρω από την πάγια και παγκόσμια δέσμευση της εταιρείας ότι «Ασφαλίζω σημαίνει καταλαβαίνω». Η ERGO προβάλλεται ως η ασφαλιστική δύναμη που βρίσκεται στο πλευρό όλων όσων τη χρειάζονται, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη σταθερότητα και την ισορροπία στη ζωή τους με τη δύναμη και τη γνώση ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους παγκοσμίως».

Προηγούμενο άρθροCrowdfunded insurance: Μπορεί το πλήθος να δώσει τη λύση στο κενό προστασίας;
Επόμενο άρθροInteramerican: Κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα