Συνεχή αύξηση των εισπράξεων προέβλεψε ο Πρόεδρος του Ομίλου ΑΣΠΙΣ, κ. Παύλος Ψωμιάδης. Συγκεκριμένα, στις αρχές Δεκεμβρίου υπογράμμισε ότι οι συνολικές εισπράξεις των ασφαλιστικών εταιρειών του Ομίλου ΑΣΠΙΣ στην Ελλάδα και το εξωτερικό θα υπερβούν τα 500 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους.
Στο σχετικό δελτίο τύπου της Εταιρείας, αναφέρονται ειδικότερα τα εξής:
Η Ασπίς Πρόνοια Ζωής (ΑΕΓΑ), για το 10μηνο του 2008, εμφάνισε καθαρή ποσοστιαία αύξηση στα εισπραχθέντα ασφάλιστρά της κατά 50,52% “αγγίζοντας” τα 193,4 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2007. Για το ίδιο χρονικό διάστημα, η Ασπίς Πρόνοια Ζημιών (ΑΕΑΖ) παρουσίασε άνοδο ύψους 25,72%, με τις εισπράξεις της να φθάνουν τα 107,8 εκατ. ευρώ.
Επίσης, άνοδο ύψους 48,62% κατέγραψαν οι νέες πωλήσεις συνταξιοδοτικών και αποταμιευτικών προϊόντων της Ασπίς Πρόνοια Ζωής και ανήλθαν στα 9,9 εκατ. ευρώ το 2008, έναντι 6,6 εκατ. ευρώ το 2007.
Βόρεια Ελλάδα
Όπως αναφέρεται σχετικά, ο Όμιλος ΑΣΠΙΣ υπερέβη το φράγμα των 109.000 ασφαλισμένων στη Βόρεια Ελλάδα. Εξ αυτών, οι 56.764 είναι ασφαλισμένοι στην «Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ», ενώ οι υπόλοιποι στην «Ασπίς Πρόνοια ΑΕΑΖ».
Οι εταιρείες στη Βόρεια Ελλάδα –πέραν των υπαλλήλων της Aspis Bank και της ασφαλιστικής Commercial Value– διαθέτουν 765 άτομα προσωπικό, ασφαλιστές και συντονιστές ασφαλιστικών συμβούλων, 35 γραφεία πωλήσεων και 206 πρακτορεία, ενώ το σύνολο των εισπράξεων ανήλθε στα 59,1 εκατ. ευρώ για το δεκάμηνο του 2008.
Σημειώνεται, τέλος, ότι η Ασπίς Πρόνοια αναδείχθηκε μεταξύ των τριών εταιρειών με την καλύτερη φήμη στην ασφαλιστική αγορά για πρώτη φορά φέτος, σύμφωνα με τα “Famous Brands”, την ετήσια θεσμοθετημένη έρευνα για την αναγνωρισιμότητα και φήμη των επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο τύπου, από τους ερωτώμενους (άνδρες/γυναίκες, ηλικίας 18+) ζητήθηκε να αναφέρουν, αυθόρμητα, μέχρι 3 μάρκες με την καλύτερη φήμη και όχι ποιες γνωρίζουν. Συγκεκριμένα, η ερώτηση ήταν η εξής: «Από όλες τις μάρκες στην κατηγορία των Ασφαλιστικών Εταιρειών, ποιες θεωρείτε ότι έχουν την καλύτερη φήμη στην Ελλάδα;».
Τέλος, στο δελτίο τύπου της Εταιρείας επισημαίνεται ότι «η διάκριση αυτή επιβεβαιώνει και τα αποτελέσματα της Διεύθυνσης Marketing της Ασπίς Πρόνοια, όπου το 98% του ενήλικου πληθυσμού της χώρας αναγνωρίζει την εταιρία».