AXA Ασφαλίσεις, Επενδύσεις και Yψηλές Προσδοκίες

Στην Αίγλη του Ζαππείου, στις 17 Οκτωβρίου, η ΑΧΑ Ασφαλίσεις – Επενδύσεις ΑΑΕ ανακοίνωσε την επίσημη “πρεμιέρα” με το νέο της όνομα στην ελληνική αγορά. Προηγήθηκε την προηγουμένη –και πολύ σωστά– η παρουσίαση του γεγονότος στα δίκτυα του Ομίλου της Alpha Ασφαλιστικής.
O Δ/νων Σύμβουλος της ΑΧΑ, κ. Eric Kleijnen, τόνισε κατά τη διάρκεια της επίσημης πρεμιέρας: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που η ΑΧΑ εισέρχεται σε μια τόσο ενδιαφέρουσα ασφαλιστική αγορά όσο αυτή της Ελλάδας. Στόχος μας είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας την ασφάλεια και την τεχνογνωσία ενός διεθνούς Ομίλου, διασφαλίζοντας πάντα την ατομικότητα και την τοπική κουλτούρα της χώρας και ταυτόχρονα την περαιτέρω ανάπτυξη των δικτύων διανομής. Πιστεύω πολύ στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και εκτιμώ ότι με τις σωστές επιχειρηματικές επιλογές θα πετύχουμε τους στόχους μας, τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά».

Παρακολουθήσαμε με ενδιαφέρον το χαρισματικό, επικοινωνιακά, κ. Kleijnen και σημειώσαμε το πάθος με το οποίο εργάζεται για την υλοποίηση της υψηλής προσδοκίας, ούτως ώστε ο Όμιλος, σύντομα, να συμπεριλαμβάνεται στους ηγέτες και στην Ελλάδα, όπως ακριβώς συμβαίνει στον ευρύτερο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο χώρο, όπου δηλαδή εργάζεται.
Αδιαπραγμάτευτος στόχος της ΑΧΑ είναι η κερδοφορία. Σαφέστατα δηλώνεται ότι δεν προτίθενται να διαχειριστούν την ανασυγκρότηση της εταιρίας, αλλά να δράσουν αναπτυξιακά, για τα συμφέροντα των πελατών, των δικτύων, των υπαλλήλων-στελεχών και των μετόχων.

«Είμαστε κυνηγοί ταλέντων», δηλώνει ο κ. Kleijnen και διατυπώνει ανοιχτή πρόσκληση για νέα δίκτυα και νέους πελάτες. Ισχυρίζεται ότι με εργαλείο το traffic marketing θα προσελκύσει νέο αίμα και θα “ξυπνήσει” μια αγορά που, όπως χαρακτηριστικά τόνισε, κοιμάται.
Ιδιαίτερη σημασία αποδίδει ο Δ/νων Σύμβουλος της ΑΧΑ στις διαβεβαιώσεις που έχει παράσχει στον Όμιλο η πολιτική εξουσία, για την εφαρμογή, και μάλιστα αυστηρή, των κανόνων της αγοράς.

Στο σημείο αυτό, απερίφραστα τονίζει ότι είναι προϋπόθεση για το θεμιτό και υγιή ανταγωνισμό το …”παιχνίδι” να βασίζεται στην τήρηση των κανόνων και των νόμων, χωρίς διακρίσεις και εξαιρέσεις. 

Οι προσδοκίες για μια ασφαλιστική εταιρία που φιλοδοξεί να εμπνέει συναίσθημα και άμεσα να ανταποκρίνεται την κάθε στιγμή που ο πελάτης τη χρειάζεται, συνιστά στρατηγική της ΑΧΑ. Αυτή η στρατηγική θα υποστηριχθεί και οικονομικά, προκειμένου ο Όμιλος τάχιστα να πετύχει την αναγνωρισιμότητα του ονόματός του στην Ελλάδα και να χτίσει την απαραίτητη καλή φήμη για το Θεσμό και τους Φορείς. Πράγμα που δεν συμβαίνει σήμερα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, κατά διαπίστωση του κ. Ε. Kleijnen.

Δ.Ρ.