€667.801 σε λήξεις συμβολαίων και αποζημιώσεις πλήρωσε το Γραφείο Χανίων της Interamerican

348

Συνέπεια ως προς τις υποχρεώσεις, γρήγορες διαδικασίες και εστίαση στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων χαρακτηρίζουν το Γραφείο Πωλήσεων της Interamerican στα Χανιά, που ακολουθεί πιστά την πελατοκεντρική πολιτική της εταιρείας.

Όπως επισημαίνει ο κ. Στάθης Λουραντάκης (φωτ.), συντονιστής του τοπικού Γραφείου, η Interamerican κατέβαλε στους πελάτες της στα Χανιά 386.610 ευρώ για συμβόλαια που έληξαν το 2015, ενώ στους κλάδους γενικών ασφαλίσεων οι συνολικές αποζημιώσεις ήταν 101.668 ευρώ και στις ασφαλίσεις ζωής και υγείας 179.523 ευρώ. Συνολικά, το Γραφείο Χανίων πλήρωσε πέρυσι σε λήξεις συμβολαίων και αποζημιώσεις 667.801 ευρώ.

Να σημειωθεί ότι οι συνολικές καταβολές της Interamerican το 2015 έφθασαν τα 216,3 εκατ. ευρώ. Η καθετοποίηση των διαδικασιών, που έχει επιτευχθεί με απλοποίηση και ψηφιοποίηση λειτουργιών, έχει μειώσει και τον χρόνο εξυπηρέτησης, με αποτέλεσμα τον υψηλό δείκτη ικανοποίησης των πελατών, που για την Interamerican είναι 85%, ενώ για την Anytime (στην ασφάλιση αυτοκινήτου) είναι 94%. Παράλληλα, η εταιρεία βελτίωσε περαιτέρω τους δείκτες ζημιών στους κλάδους υγείας και γενικών ασφαλίσεων, επιτυγχάνοντας 64,1% και 53,1% αντιστοίχως, γεγονός που συνέβαλε –μεταξύ άλλων– και στα καλά οικονομικά αποτελέσματα κατά το περασμένο έτος.

Προηγούμενο άρθροΔΕΔΔΗΕ, ΟΛΘ και ΑΠΘ στο πελατολόγιο της Interlife
Επόμενο άρθροΕΑΕΕ: Ερμηνευτικό Σημείωμα για την Επαγγελματική Αστική Ευθύνη Ασφαλισμένου Δραστηριοποιούμενου σε ΗΠΑ και Καναδά