Family Care από τη MetLife

439

Το Family Care ανήκει στα Προγράμματα Προστασίας της MetLife και προστατεύει τους δικούς σας ανθρώπους από τις δυσάρεστες οικονομικές συνέπειες που μπορεί να προκληθούν από απρόσμενη απώλεια ζωής, εξασφαλίζοντας μηνιαίο σταθερό εισόδημα για διάστημα της επιλογής σας.

Με το Πρόγραμμα Προστασίας Family Care συνεχίζουμε το αφιέρωμα που ξεκινήσαμε στο τεύχος Μαρτίου, με τα Κεφάλαια Κάλυψης Ζωής (δείτε εδώ: MetLife ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΛΥΨΗΣ μέρος 1, μέρος 2), και τα Προγράμματα Προστασίας Life Essential, ExtraMed, και Life Cover Plus.

 

Βασικά χαρακτηριστικά του Family Care

  • Καλύπτονται άτομα ηλικίας 18 έως 70 ετών
  • Διάρκεια κάλυψης σύμφωνα με τις ανάγκες του ασφαλισμένου
  • Μηνιαίο Εισόδημα για την οικογένεια μέχρι τη λήξη του ασφαλιστηρίου
  • Καταβολή ασφαλίστρων για περίοδο μικρότερη της περιόδου κάλυψης  
  • Χαμηλό κόστος σε σχέση με το ύψος της παρεχόμενης κάλυψης 
  • Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων  σε περίπτωση Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας για εργασία
  • Δυνατότητα συνδυασμού του προγράμματος με άλλες παροχές ζωής  

Με το Πρόγραμμα Family Care απολαμβάνετε την Προστασία της Οικογένειάς σας:

  • Διατήρηση του εισοδήματος
  • Κάλυψη οικονομικών υποχρεώσεων 
  • Εξασφάλιση της ποιότητας ζωής.

 

Εγγυόμαστε τη φροντίδα αυτών που αγαπάς!

Η MetLife αντιμετωπίζει τα σοβαρά προβλήματα υγείας μέσα από εγγυημένα Προγράμματα Προστασίας, όπως το Family Care. Κύριο ρόλο σε αυτό διαδραματίζουν οι Ασφαλιστικοί της Σύμβουλοι.

Ο κ. Γιάννης Αλεξανιάν, Ασφαλιστικός Σύμβουλος Ζωής, Star Agent 2016, Μέλος του Κύκλου Επιτυχημένων Ασφαλιστών 2016, Μέλος του Million Dollar Round Table 2016, Employee Benefits Specialist 2016, μας διηγείται ένα συγκεκριμένο περιστατικό, που αναδεικνύει την ουσιαστική ασφαλιστική κάλυψη και προστασία μιας οικογένειας.

Για τον ίδιο απετέλεσε σημείο αναφοράς για την καριέρα του, αφού με τον ασφαλισμένο τους συνέδεσε και φιλική σχέση, κατά τη διάρκεια των χρόνων της συνεργασίας τους. Στη δύσκολη μάχη που έδωσε, ο κ. Αλεξανιάν στάθηκε δίπλα του όχι μόνον ως σύμβουλος αλλά και ως φίλος.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, «στα είκοσι πέντε χρόνια της καριέρας μου ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος, βίωσα πολλές περιπτώσεις που φάνηκα χρήσιμος στους ασφαλισμένους μου και στις οικογένειές τους, μετά από δυσάρεστα γεγονότα. Η ιστορία που επέλεξα να σας διηγηθώ επιβεβαιώνει ότι η επιλογή μου να γίνω Ασφαλιστικός Σύμβουλος Ζωής πριν από 25 χρόνια ήταν απόλυτα σωστή!».

Ας τον ακούσουμε!

«Η ιστορία που θα σας διηγηθώ ξεκίνησε πριν από είκοσι χρόνια, τον Φλεβάρη του 1996. Είχα ραντεβού με έναν φίλο και υποψήφιο πελάτη. Κατά τη διάρκεια της συζήτησής μας και ζητώντας του συστάσεις μου έδωσε το τηλέφωνο ενός κοινού μας φίλου που δεν το είχα. Επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί του και έκλεισα αμέσως ραντεβού.

Στο πρώτο μας ραντεβού με τον Ε.Μ., ηλικίας 29 ετών, μου ανέφερε ότι είχε μια βιοτεχνία ρούχων ενώ δεν ήταν παντρεμένος. Από την ανάλυση αναγκών προέκυψε ασφάλιση για νοσοκομειακή περίθαλψη και συνταξιοδοτικό πρόγραμμα.

Στα επόμενα χρόνια, η επιχείρησή του πήγαινε κάθε χρόνο και καλύτερα, κι έτσι αποφάσισε να παντρευτεί και να αποκτήσει μαζί με τη σύζυγό του δύο παιδιά.

Ήμουν δίπλα του σε κάθε αλλαγή των οικογενειακών του αναγκών, καλύπτοντας κάθε φορά με αποτελεσματικό τρόπο όλες τις βασικές ασφαλιστικές ανάγκες τους. Ο συνδυασμός των προγραμμάτων ασφάλισής τους περιελάμβανε την κάλυψη των εξόδων νοσηλείας για το κάθε μέλος της οικογένειας σε πιθανή ασθένεια ή ατύχημα, την οικονομική ενίσχυση και προστασία με ένα σεβαστό ποσό κάλυψης σε περίπτωση πιθανής διάγνωσης μιας σοβαρής ασθένειες στον ίδιο ή στη σύζυγό του, ή σε περίπτωση απώλειας ζωής, την οικονομική μέριμνα για τις μελλοντικές ανάγκες των παιδιών, τόσο για την εκπαίδευσή τους όσο και για την επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Είχα καταφέρει να κερδίσω την εμπιστοσύνη του Ε.Μ. μέσα από τεκμηριωμένες προτάσεις αλλαγών, οι οποίες βελτίωναν κάθε φορά την ασφαλιστική του κάλυψη.

Πριν από έξι χρόνια, νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο κάνοντας ένα πολύ σοβαρό χειρουργείο. Ύστερα από 5 ημέρες με κάλεσε στο γραφείο της βιοτεχνίας και μου ανακοίνωσε ότι έπασχε από καρκίνο. Ένιωσα ένα μεγάλο σοκ! Η σχέση μας εκτός από επαγγελματική είχε αναπτυχθεί σε φιλική, ύστερα από τόσες συναντήσεις και συζητήσεις.

Άρχισα να τον ενημερώνω με κάθε λεπτομέρεια για τις επιλογές που είχε όσον αφορά την αντιμετώπιση της κατάστασης, τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. Στάθηκα δίπλα του ως σύμβουλος και ως φίλος σε όλη αυτή τη δύσκολη μάχη που έδινε καθημερινά για την αντιμετώπιση της νόσου. Οι νοσηλείες που είχε ήταν αρκετά δύσκολες, με μεγάλο κόστος, ικανό να καταστρέψει οικονομικά την οικογένειά του.

Πέραν τούτου, πολύ δύσκολη ήταν και η διαχείριση των επαγγελματικών του υποχρεώσεων, καθώς η δουλειά του τον ανάγκαζε να δίνει το “παρών” σε καθημερινή βάση. Η βιοτεχνία του άρχισε να μην πηγαίνει πολύ καλά. Τον ενημέρωσα ότι η αποζημίωση που θα λάβει από το Μέγιστο Επίδομα Σοβαρών Ασθενειών θα τον βοηθήσει να καλύψει πολλές οικονομικές υποχρεώσεις.

Δύο χρόνια μετά δυστυχώς απεβίωσε. Συναισθηματικά ήταν πάρα πολύ δύσκολο για μένα, γιατί έφυγε από κοντά μου, πάνω απ’ όλα, ένας πάρα πολύ καλός φίλος και θερμός υποστηρικτής της εργασίας μου. Θυμάμαι ότι μιλούσε στους φίλους του για μένα λέγοντας: «Σας συστήνω ανεπιφύλακτα να συμβουλευτείτε τον δικό μου Ασφαλιστικό Σύμβουλο, που είναι ένας άριστος επαγγελματίας».

Δεν θα ξεχάσω ποτέ τα λόγια του αυτά.

Εμπιστεύτηκε στη MetLife την προστασία της οικογένειάς του και είμαι σίγουρος ότι ως ασφαλιστικός του σύμβουλος φάνηκα αντάξιος της εμπιστοσύνης του και των προσδοκιών του».

 

 

 

 

 

 

 

 

Προηγούμενο άρθροΑσφάλιση Αυτοκινήτου: Αλλαγές στην τιμολόγηση κι όχι μόνο
Επόμενο άρθροΠοιον ασφαλιστικό κλάδο δεν “αγγίζουν” οι Τράπεζες;