“imagine” Interamerican Innovation Program: Στρατηγική πρωτοβουλία για μια νέα κουλτούρα καινοτομίας

Την εταιρική κουλτούρα καινοτομίας ενισχύει μεθοδικά και δυναμικά η Interamerican. Προς αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία σχεδίασε και εφαρμόζει, ήδη, το ενδο-εταιρικό πρόγραμμα με το όνομα “imagine”.  

Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο που εξέδωσε η εταιρεία, στόχος του προγράμματος είναι «να ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των ανθρώπων της και να αποτελέσει «φυτώριο» νέων ιδεών από τους εργαζομένους, οδηγώντας την στο μέλλον και εδραιώνοντας την ηγετική θέση της στην αγορά. Η καινοτομία αποτελεί, μαζί με την ψηφιοποίηση και τη μεθοδολογία Lean, πυλώνα της εταιρικής στρατηγικής για τη βιώσιμη ανάπτυξη».

»Στο πλαίσιο της σύγχρονης, ανοιχτής διακυβέρνησης που η Interamericanέχει υιοθετήσει, η καινοτομία δεν είναι υπόθεση έμπνευσης και ενδιαφέροντος μόνο της ηγεσίας της. Παράλληλα, επιζητείται η καινοτομία να απλωθεί σε όλο το εύρος των εργαζομένων και των εταιρικών δραστηριοτήτων, από τη σύλληψη μιας ανατρεπτικής και προωθημένης ιδέας μέχρι την υλοποίησή της, σε κάθε φάση. Το “imagine” εισάγει την εταιρική κοινωνία σε αυτή ακριβώς την αντίληψη, που συμπυκνώνεται στην αξία της συμμετοχής. Τo πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο μοντέλο διαδικασιών για τη διαχείριση της καινοτομίας και των νέων ιδεών, μια σύγχρονη διαδικτυακή πλατφόρμα από την οποία οι εργαζόμενοι μπορούν να ενημερώνονται και να καταθέτουν σε αυτή τις ιδέες τους. Ακόμη, περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός συστήματος αξιολόγησης και ανταμοιβής για κάθε ιδέα».

Έως σήμερα, από το 2005 που ξεκίνησε μία οργανωτική και λειτουργική αναδιάρθρωση της Interamerican, –όπως τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Γιώργος Κώτσαλος, κατά τη σχετική εκδήλωση που οργανώθηκε στο Μέγαρο Μουσικής στις 8 Ιουνίου– η καινοτομία αποτέλεσε το εφαλτήριο κάθε σημαντικής αλλαγής και εκσυγχρονισμού.

Κατά την ίδια εκδήλωση, ο Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing, και η Δροσιά Καρδάση, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, που παρουσίασαν το πρόγραμμα “imagine”, ανέπτυξαν τον τρόπο με τον οποίο η καινοτομία μπορεί να κάνει όχι μόνο την Interamerican, αλλά και τον κόσμο στον οποίο η εταιρεία αναφέρεται και επιδρά, καλύτερο.