Κουλτούρα Αποταμίευσης: Να γίνει στόχος των ασφαλιστικών εταιρειών

2559
apotamieysi

Editorial, Απρίλιος 2018

«Αν δεν αποταμιεύσετε περισσότερο στον Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα δεν έχετε μέλλον», δήλωσε, σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο Γερμανός οικονομολόγος, επικεφαλής του think tank CEPS στις Βρυξέλλες, κ. ΝΤΑΝΙΕΛ ΓΚΡΟΣ.

H εφημερίδα Καθημερινή, που φιλοξένησε αποκλειστικές δηλώσεις του Γερμανού οικονομολόγου, εισφέρει στη συζήτηση για τα μελλούμενα της μεταμνημονιακής εποχής, θίγοντας ένα θέμα που πράγματι κανείς δεν συζητά.

Ο κ. Γκρος προσπαθεί με τα λεγόμενά του να μας αφυπνίσει, σημειώνοντας ότι «η κουλτούρα αποταμίευσης που είχε ο Έλληνας πριν από το 2000 έχει σχεδόν εξαφανιστεί».

Προσθέτει, μάλιστα, ο κ. Γκρος:
«Τη δεκαετία του ’80 και του ’90 ο Έλληνας είχε μικρότερο εισόδημα απ’ ό,τι σήμερα, αλλά αποταμίευε διπλά απ’ ό,τι σήμερα».

oikonomikos taxydromos ktx pisteos
Διαφήμιση στον ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ της 25ης Μαΐου 1989

Οι… “τοξικές” διαφημιστικές καμπάνιες των Τραπεζών, που τόσο αποτελεσματικά συνέβαλαν στην έκρηξη κατανάλωσης βασισμένης σε δανεικά, ας αποτελέσουν το παράδειγμα προς ΑΠΟΦΥΓΗ για τις Ασφαλιστικές Εταιρείες, ΣΗΜΕΡΑ!

Ιδού, λοιπόν, το λαμπρό πεδίο δράσης και αντίδρασης για την ελληνική ασφαλιστική αγορά!

Ας μιμηθούν οι ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες το παράδειγμα παλαιότερων εποχών, που η δράση του Ελληνικού Ταχυδρομικού, τότε, Ταμιευτηρίου είχε καταφέρει να περάσει τον «κουμπαρά» και την έννοια της αποταμίευσης στο μικρότερο ελληνικό χωριό, στο μικρότερο ελληνικό σχολείο, κι ας κηρύξουν οι ασφαλιστές το μήνυμα.

«Πρέπει να ενθαρρύνει η Κυβέρνηση την αποταμίευση με νέα εργαλεία», τονίζει ο Ντάνιελ Γκρος. Ας δηλώσει παρούσα η ελληνική ασφαλιστική αγορά, τώρα.

Ποιος, τάχα, έχει τα προσόντα, τη γνώση, τη φερεγγυότητα, τα μέσα, τον πληθυσμό, καλύτερα από τις ασφαλιστικές εταιρείες, για να… “πάρει πάνω του” αυτό το φιλόδοξο και εθνικά ζωτικό project;

Ιδού πεδίο λαμπρό, φίλε κύριε Πρόεδρε της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, και εκλεκτά μέλη του Δ.Σ. της Ενώσεως, που αναλώνεστε σε… επαναλήψεις επικοινωνιακού χαρακτήρα, περισσότερο κλαδικού ενδιαφέροντος και ολιγότερο καταναλωτικού.