Επαναλανσάρεται στις επιχειρηματικές ασφαλίσεις η Allianz Ελλάδος

956
Mixali Allianz

Στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου της Allianz, η Δ/νουσα Σύμβουλος, κα Φιλίππα Μιχάλη, και ο νέος Εμπορικός Διευθυντής, κ. Στέφανος Μαλαχιάς, παρουσίασαν τους στόχους για το επόμενο χρονικό διάστημα. Η Eταιρεία, που εδώ και δεκαετίες βασίζει την πορεία της στην αξιοπιστία και τη σταθερότητα που χαρακτηρίζει την ηγέτιδα γερμανική μητρική της, θα επιδιώξει να διεκδικήσει έναν πιο ενεργό ρόλο στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

 

Φιλίππα Μιχάλη: Να απαιτείτε από την Allianz

Tη χρονιά που πέρασε (2017) η εταιρεία κατόρθωσε να διατηρήσει σταθερό τον κύκλο εργασιών της στα €159 εκατ. (€159,7 εκατ. το 2016) και να αυξήσει τη λειτουργική της κερδοφορία κατά 18%, στα €8,5 εκατ. Ιδιαίτερα σημαντική είναι για την Allianz Ελλάδος η αύξηση που κατέγραψε στην παραγωγή του κλάδου Υγείας κατά 17%, ενώ η αυξητική τάση επιβεβαιώνεται και στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2018.

Σε μια αγορά όπως η ελληνική που παραμένει υποασφαλισμένη (ποιου άραγε ευθύνη να είναι αυτή η παρατεταμένη περίοδος υποασφάλισης που διανύει η ελληνική κοινωνία;), η κα Μιχάλη υποστήριξε ότι η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς θα έρθει όχι μόνο μεσομακροπρόθεσμα σε τομείς όπως αυτός των Συντάξεων, αλλά και βραχυπρόθεσμα μέσω του κλάδου Αυτοκινήτων και στη συνέχεια μέσω των κλάδων Ζωής και Περιουσίας, καθώς θα σταθεροποιείται και θα βελτιώνεται το εισόδημα των Ελλήνων.

Μπορεί κάποιος να κρίνει τις προβλέψεις της κας Μιχάλη ως αισιόδοξες, σίγουρα ωστόσο η εταιρεία χτίζει τη στρατηγική της γύρω από αυτές τις παραδοχές, καθώς σχεδιάζει να βασίσει την ανάπτυξή της στο επόμενο διάστημα σε ενίσχυση του κλάδου Υγείας, σε νέα επενδυτικά προϊόντα, σε αύξηση του μεριδίου αγοράς της στο αυτοκίνητο, στη δημιουργία νέων λύσεων για επιχειρήσεις και στην ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών για την κατοικία.

Στέφανος Μαλαχιάς: Πενταπλασιασμός στις επιχειρηματικές ασφαλίσεις

malaxias Allianz

Για τα σχέδια της Allianz στο επόμενο διάστημα μίλησε εκτενέστερα ο νέος εμπορικός Δ/ντής κ. Στέφανος Μαλαχιάς, ο οποίος μπορεί να μετρά μόνο τρεις μήνες στην εταιρεία, έδειξε ωστόσο να είναι συντονισμένος με τις απαιτήσεις του ακροατηρίου του.

Στον τομέα των προϊόντων, λοιπόν, έσπευσε να διαβεβαιώσει τους συνεργάτες αποκλειστικού δικτύου, αλλά και πράκτορες και μεσίτες που παρακολούθησαν το συνέδριο, ότι η εταιρεία ακούει τις προτάσεις τους, προσαρμόζει τα προϊόντα της, αξιολογεί και δεν διστάζει να προχωρήσει και σε νέες διορθώσεις.

Σε αυτό το πλαίσιο, το περασμένο διάστημα, η Allianz ανανέωσε το My health στον κλάδο ασφαλίσεων υγείας, μεταξύ άλλων  καταργώντας την απαλλαγή σε περίπτωση νοσηλείας σε δημόσιο νοσοκομείο και καλύπτοντας στα συμβόλαιά της τις συγγενείς παθήσεις.

Στον τομέα των επενδυτικών, σαφής στόχευση θα είναι για την εταιρεία τα προϊόντα Unit Linked, ενώ θα δίνεται πλέον και η δυνατότητα εφάπαξ ασφαλίστρου.

Στον κλάδο αυτοκινήτου η εταιρεία θα επιμείνει να δίνει προτεραιότητα στις ποιοτικές υπηρεσίες που πιστεύει ότι τη διαχωρίζουν από τον ανταγωνισμό, χωρίς ωστόσο να μένει πίσω σε επίπεδο ανταγωνιστικού ασφαλίστρου, καθώς πρόσφατα προχώρησε σε μείωση του τιμοκαταλόγου της για 16 νομούς.

Πάντοτε στην ασφάλιση αυτοκινήτου, η εταιρεία δεσμεύτηκε ότι σύντομα, και μέσω του Allianz Anyway, θα αναλαμβάνει η ίδια όλες τις διαδικασίες αποζημίωσης ακόμα και σε ατυχήματα που εμπλέκονται οχήματα ασφαλισμένα σε εταιρείες που δεν συμμετέχουν στον φιλικό διακανονισμό.

Η ψηφιακή αναβάθμιση της εταιρείας και των διαδικασιών συντελείται ήδη και πλέον ο συνεργάτης θα μπορεί να παρακολουθεί και ο ίδιος σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία αποζημίωσης του πελάτη του στην ασφάλιση οχημάτων.

Στον κλάδο περιουσίας και συγκεκριμένα στις κατοικίες, η online πλατφόρμα τιμολόγησης θα είναι χρήσιμο εργαλείο για συνεργάτες και πελάτες.

Κύριος μοχλός ανάπτυξης των εργασιών της εταιρείας φιλοδοξεί να γίνει ο κλάδος επιχειρηματικών ασφαλίσεων. Στόχος της Allianz είναι να πενταπλασιάσει το μερίδιο αγοράς της στον συγκεκριμένο κλάδο τα επόμενα χρόνια. Πώς θα το πετύχει αυτό; Με νέα προϊόντα, πιο εμπορική ματιά στην αξιολόγηση των κινδύνων και επαναξιολόγηση και επανακαθορισμό του προμηθειακού σκέλους.

Ήταν εμφανές στις τοποθετήσεις του κ. Μαλαχιά ότι από την ανάληψη των καθηκόντων του έσπευσε να ενημερωθεί, και μέσω προσωπικής παρατήρησης, για την τεχνογνωσία που διαθέτει η μητρική, αλλά και για τα επιτυχημένα μοντέλα που ακολουθούνται στις διάφορες χώρες που δραστηριοποιούνται οι θυγατρικές του Ομίλου.

Η μικρή δική μας εμπειρία στην παρατήρηση της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς τα τελευταία χρόνια μας έχει οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι η φιλοδοξία και οι επιτυχημένες –στο εξωτερικό– πρακτικές δεν έλειψαν και δεν λείπουν από τη φαρέτρα των πολυεθνικών ασφαλιστικών.

Εκεί που το πράγμα συνήθως “χωλαίνει” είναι στην εξοικείωση και την ορθή ανάγνωση της πραγματικότητας της ελληνικής αγοράς, στην ανάγνωση των πρακτικών αναγκών των ασφαλιστικών συμβούλων, στη ρεαλιστική προσαρμογή των επιτυχημένων υπηρεσιών και προϊόντων στις απαιτήσεις του Έλληνα καταναλωτή.

Ο κ. Μαλαχιάς, ένα φρέσκο και νέο στέλεχος στην αγορά –και δεν μιλάμε φυσικά για την ηλικία–, έχει το πλεονέκτημα ότι δεν έχει προλάβει να απομονωθεί εντός των τειχών της σπουδαίας εταιρείας στην οποία ανέλαβε πρόσφατα καθήκοντα. Εκτός από την ίδια την Allianz, και ο ανταγωνισμός έχει πολλά να τον διδάξει σε επίπεδο λαθών αλλά και επιτυχιών.

Σε κάθε περίπτωση… η Allianz μας ζητά να απαιτήσουμε περισσότερα από αυτήν και θα το κάνουμε.

Αμαλία Ρουχωτά