MetLife Προγράμματα Προστασίας

401

Αξιόπιστες απαντήσεις και πολυεπίπεδες λύσεις
για βασικές ανάγκες ασφάλισης

Κάθε μέρα είναι και μια καινούρια εμπειρία για να ανακαλύψουμε νέα πράγματα και να απολαύσουμε τη ζωή διαφορετικά. Μέσα στην ένταση και το άγχος της καθημερινότητας πολλοί από εμάς αναζητούμε το απρόβλεπτο, το διαφορετικό, που θα ταράξει ευχάριστα και απρόσμενα τα νερά της καθημερινότητάς μας. Μια στιγμή, πράγματι, μπορεί να είναι αρκετή για να αλλάξει τη ρουτίνα μας. Τι μπορεί να συμβεί, όμως, όταν αυτή η στιγμή είναι δυσάρεστη και ανατρέπει όλα μας τα δεδομένα;  Ένα σοβαρό ατύχημα ή η απώλεια ζωής ενός αγαπημένου μας προσώπου αποτελούν γεγονότα που όχι μόνο μας ζημιώνουν ψυχολογικά αλλά μπορεί να είναι αιτία να αλλάξει άρδην όλη η ποιότητα ζωής μας.

Στο σημείο αυτό, της ανατροπής, έρχεται η ασφαλιστική εταιρεία MetLife με τα προγράμματα προστασίας, για να εξασφαλίσει, οικονομικά τουλάχιστον, τους ασφαλισμένους της από το αβέβαιο μέλλον που αφήνει ένα δυσάρεστο συμβάν. Τα προγράμματα προστασίας της MetLife έρχονται για να μας προστατέψουν οικονομικά στις πιο δυσάρεστες καταστάσεις στις οποίες μπορεί να έρθουμε αντιμέτωποι και να λειτουργήσουν καταλυτικά στη διατήρηση της ποιότητας της ζωής, τόσο της δικής μας όσο και των αγαπημένων μας προσώπων.

Όσο είμαστε υγιείς, αρτιμελείς και παραγωγικοί, η οικονομική κάλυψη ενός τέτοιου προγράμματος μπορεί να φανεί περιττή. Η οικονομική προστασία, όμως, που προσφέρουν τα συγκεκριμένα προγράμματα για κάθε ασφαλισμένο, σε περίπτωση που προκύψει ανάγκη, εάν επέλθει ο κίνδυνος, γίνεται ουσιαστική.

Τα συγκεκριμένα ασφαλιστικά προγράμματα εξασφαλίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό οικονομικά το μέλλον μας, σε περίπτωση που αυτό το «εάν» γίνει κάποια στιγμή μια σκληρή πραγματικότητα.

Συνοπτικά, μερικές από τις παροχές που δίνουν τα συγκεκριμένα ασφαλιστικά προγράμματα είναι ότι:

  • Μπορούν να πληρωθούν όλες οι οικονομικές υποχρεώσεις του ασφαλισμένου (δάνεια, χρεωστικά υπόλοιπα πιστωτικών καρτών), καθώς και όποιες άλλες οφειλές υπάρχουν σε τρίτους, σε περίπτωση απώλειας ζωής του ίδιου.
  • Επίσης, εξασφαλίζεται για την οικογένειά του η ενδεχόμενη πληρωμή του Φόρου Κληρονομιάς που θα προκύψει από την απρόβλεπτη μεταβίβαση των περιουσιακών του στοιχείων.
  • Επιπλέον, ο ασφαλισμένος μπορεί να προσδιορίσει από την αρχή της ασφάλισης ένα Ασφαλισμένο Κεφάλαιο, το οποίο καταβάλλεται άμεσα εφόσον διαγνωστεί μια σοβαρή ασθένεια, όπως είναι ο καρκίνος για παράδειγμα.
  • Κατά την περίοδο της κάλυψης, σε περίπτωση Απώλειας Ζωής του Ασφαλισμένου από οποιαδήποτε αιτία (ασθένεια ή ατύχημα), η Εταιρεία μπορεί επίσης, εάν έτσι έχει προβλεφθεί, να καταβάλλει στους δικαιούχους το ποσό της Μηνιαίας Παροχής που έχει επιλέξει ο Ασφαλισμένος.

 

Οι μεγαλύτεροι εκφραστές της MetLife είναι οι ασφαλιστικοί της σύμβουλοι

Η MetLife δίνει ιδιαίτερη σημασία τόσο στα παρεχόμενα πακέτα υπηρεσιών της όσο και στους ανθρώπους της. Οι μεγαλύτεροι εκφραστές των αξιών και της φιλοσοφίας της Εταιρείας είναι οι ασφαλιστικοί της σύμβουλοι, οι οποίοι, με το πάθος και το ενδιαφέρον τους γι’ αυτό που κάνουν, δίνουν λύσεις στα προβλήματα των ασφαλισμένων τους.

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε παρακάτω μερικά τέτοια παραδείγματα:

  • «Όταν η δυσκολία συμβαίνει καμιά φορά, δε συμβαίνει μόνο στους άλλους». O κ. Κυριάκος Χατζηστεφάνου με το Πρόγραμμα Προστασίας που πρότεινε, βοήθησε σημαντικά μια οικογένεια στην πιο δύσκολη στιγμή της και αναφέρει: «Η λύση δεν είναι μόνο τα αποταμιευτικά συμβόλαια που είχαμε συνάψει για τον ασφαλισμένο και την οικογένειά του, αλλά και οι καλύψεις του ίδιου και της οικογένειάς του σε περιπτώσεις Απώλειας Ζωής ή Ανικανότητας» (περισσότερα εδώ).
  • «Η πεμπτουσία της δουλειάς μας είναι η υπεραξία που προσδίδουμε στο προϊόν μας, μέσω της συμβουλής μας και της συμβολής μας στην απόφαση του πελάτη, να κάνει πράξη την αποτελεσματικότερη λύση για τον ίδιο και την οικογένειά του». Ο κ. Παναγιώτης Σταθόπουλος ανέφερε πώς μέσα από το πρόγραμμα προστασίας που πρότεινε στον πελάτη του «δημιούργησε μια σημαντική περιουσία για την οικογένειά του, ένα στήριγμα που τους βοήθησε να βρουν την ισορροπία τους, να συνεχίσουν να ζουν κανονικά» (περισσότερα εδώ).
  • Σύμφωνα με τον κ. Κάρολο Μαρκουίζο, «ο ρόλος μου είναι, αφενός, να συμβουλεύω τους πελάτες μου ώστε να είναι προστατευμένοι και να έχουν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν την οικονομική επιβάρυνση από γεγονότα που τυχόν τους συμβούν και, αφετέρου, να τους βοηθώ στην υλοποίηση των ονείρων των οικογενειών τους και των ίδιων». Χάρη στο πρόγραμμα προστασίας που πρότεινε στον πελάτη του «στη δύσκολη στιγμή του, με την πρόβλεψη του συγκεκριμένου προγράμματος, είχε την επιλογή να την αντιμετωπίσει χωρίς να σκεφτεί τα έξοδα» (περισσότερα εδώ).
  • «Ο ρόλος μου είναι να προσφέρω λύσεις και να προστατεύω σωστά τη συνοχή και την ομαλή ζωή της ασφαλισμένης οικογένειας ΑΝ χαθεί ο τροφοδότης της… Η εικόνα της οικογένειας του ασφαλισμένου μου μου έδωσε δύναμη να συνεχίσω να καλύπτω όλα αυτά τα ΑΝ μέσα από το επάγγελμα που επέλεξα», ανέφερε η κα Ορσαλία Κολοκυθά, σε συνέχεια της πετυχημένης εφαρμογής του προγράμματος προστασίας που σύστησε στην περίπτωση της οικογένειας ενός ασφαλισμένου (περισσότερα εδώ).
  • Ο κ. Δήμος Τσέτσος αναφέρει σχετικά: «Διαπίστωσα πως δεν υπάρχει ασφαλής πρόβλεψη για τη μελλοντική εξέλιξη της υγείας μας. Υπάρχει όμως η δυνατότητα λήψης προληπτικών μέτρων –ασφαλιστικές παροχές–, που παρέχουν οικονομική υποστήριξη για την αντιμετώπιση των συνεπειών που μπορεί να προκύψουν σε περίπτωση σοβαρών προβλημάτων υγείας». Σχετικά με το πρόγραμμα προστασίας που προέβλεψε για πελάτη του ανέφερε: «Οι παροχές καλύψεων ίσως σε κάποιους φαίνονται περιττές, όταν όμως καταβάλλονται, μοιάζουν ελλιπείς» (περισσότερα εδώ).
  • Ο κ. Γιάννης Αλεξανιάν, μέσα από την εμπειρία του με την οικογένεια που συμβούλεψε σχετικά με το πρόγραμμα προστασίας που ανταποκρινόταν στις ανάγκες της, ανέφερε ότι «την εμπιστοσύνη του πελάτη την κερδίζεις μέσα από τεκμηριωμένες προτάσεις αλλαγών, οι οποίες βελτιώνουν κάθε φορά την ασφαλιστική του κάλυψη» (περισσότερα εδώ).

Η ασφάλεια η δική μας και των αγαπημένων μας δεν είναι παιχνίδι και σίγουρα δεν πρέπει  να στηρίζεται στις πιθανότητες. Ο ασφαλιστικός σας σύμβουλος ή/και το Γραφείο Πωλήσεων  που σας εξυπηρετεί ξέρουν καλύτερα από τον καθένα τις ανάγκες και τις δυνατότητές σας.
Συμβουλευτείτε τους.

Προηγούμενο άρθροΕντείνονται οι συνέργειες Εθνικής Ασφαλιστικής – ΣΕΜΑ
Επόμενο άρθροTrue Leader και το 2015 η Generali