MetLife Alico: Φροντίδα για τον άνθρωπο

918

Η Metlife Alico είναι από τις λίγες ασφαλιστικές εταιρείες που στα σχεδόν 50 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά έχει να επιδείξει σαφή και απαρέγκλιτο προσανατολισμό ως προς τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά και τη θέση που επιδιώκει να έχει στην αγορά. Αυτό είναι κάτι που οφείλουμε να καταγράψουμε, πριν αναφερθούμε στο κλίμα ανανέωσης και εξωστρέφειας που φαίνεται να υποστηρίζει η διοίκηση το τελευταίο διάστημα.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των εργασιών της εξαμηνιαίας Σύσκεψης της Περιφέρειας Ανατολικής και Νότιας Ευρώπης της MetLife στην Αθήνα, όπου στελέχη από το εξωτερικό εξέφρασαν, μεταξύ άλλων, το θαυμασμό τους για την επιτυχή πορεία της MetLife Alico στην Ελλάδα, εν μέσω της οικονομικής κρίσης, η Εταιρεία πραγματοποίησε και το εκπαιδευτικό συνέδριο για τους κορυφαίους ασφαλιστές του agency στο Costa Navarino, από τις 14 έως τις 17 Ιουνίου.

Η MetLife Alico, εδώ και χρόνια, συμπεριλαμβάνει στα εταιρικά της ταξίδια και στελέχη από τις διοικητικές υπηρεσίες. Το ίδιο έκανε κι εφέτος στην 4ήμερη διαμονή στο Costa Navarino, στη Μεσσηνία. Ειδικά φέτος, όπως μας είπε ο κ. Δημήτρης Μαζαράκης, η διαδικασία ήταν λίγο διαφορετική, καθώς τα στελέχη που κέρδισαν τη συμμετοχή τους ξεχώρισαν από τους συναδέλφους τους μετά από αξιολόγηση που έγινε μεταξύ τους.

Έτσι, στο ταξίδι συμμετείχαν οι κ.κ. Ηλίας Αγραφιώτης, Απόστολος Αϊλαμάκης, Ιωάννης Αλεξανιάν, Γιάννα Βάσσιου, Κων/νος Βέτσης, Λεωνίδας Μπίσιας, Αθανάσιος Δερμάτης, Ευάγγελος Χρήστου, Κων/νος Ευσταθόπουλος, Ελευθερία Εγγλεζάκη, Αθηνά Εξάρχου, Αλεξάνδρα Γκόγκα, Νικολέτα Γωγάκη, Σπύρος Γογγάκης, Αθανάσιος Χατζόγλου, Γιώργος Ιορδανίδης, Ανδρέας Καπάνταης, Κατερίνα Καλάτη, Χρήστος Καρατζάς, Κων/νος Καρούσης, Χαρά Κιουρτσίδου, Συμεών Μακέδος, Μαρία Μαυροματίδου, Αντώνης Μιχαλόπουλος, Ράνια Μιχαλοπούλου, Χριστίνα Μηλιώνη, Σταύρος Μοσχοβίτης, Εμμανουέλα Μουστάκη, Ελευθέριος Ντούφας, Ιωάννης Παπαδημητρίου, Γιάννης Παπαγιαννάκης, Σταύρος Παπαθανασίου, Λυδία Παπαθανασίου, Θεόδωρος Πετρουτζής, Ιορδάνης Πιαλόπουλος, Δανάη Πιπερίδου, Αθανάσιος Ψάλτης, Τέτα Σαράντη, Βασιλική Σιδοπούλου, Διονύσιος Σλάμαρης, Ευστάθιος Σουίδας, Χαράλαμπος Σουίδας, Ζακ Σούσης, Ιουλία Σπυροπούλου, Παναγιώτης Σταθόπουλος, Απόστολος Τασιός, Μαρία Τριανταφύλλου, Διονύσης Τσουκαλάς, Ευδοκία Φιλιπποπούλου, Μυρτώ Φραγκαθούλα, Στέφανος Φυρογένης και Αρετή Χατζηελευθερίου.

Στο συνέδριο παραβρέθηκαν, επίσης, ο κ. Δημήτρης Μαζαράκης, Αντιπρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της MetLife Alico στην Ελλάδα, ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, Agency Director, και ο κ. Νίκος Δασκαλάκης, Regional Vice President } Captive & Independent Agency.

Στη διάρκεια των εργασιών του εκπαιδευτικού συνεδρίου ανακοινώθηκε ο στόχος νέας παραγωγής για το 2016, ο οποίος ανέρχεται σε €17 εκατομμύρια καθαρά ετησιοποιημένα ασφάλιστρα. Η διοίκηση της MetLife Alico, με βάση τη δυναμική που καταγράφει σήμερα, θεωρεί πως είναι ένας απολύτως εφικτός στόχος για την επόμενη τριετία. Ήδη, στο πρώτο μισό του 2013, η Εταιρεία κινείται με ρυθμό αύξησης παραγωγής ασφαλίστρων κατά 24%, ενώ ο κλάδος των Ομαδικών ασφαλίσεων σημειώνει πολύ καλές επιδόσεις.

Τα κύρια θέματα συζήτησης στην εταιρική συνάντηση ήταν, ωστόσο, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των Unit Linked προϊόντων και τα Κεφάλαια Κάλυψης για ιδιώτες ασφαλισμένους. 
Στο πρώτο θέμα, το λόγο είχε ο κ. Ζ. Σούσης, ένας από τους πλέον επιτυχημένους και βραβευμένους ασφαλιστές της MetLife Alico. Στη σχετική συζήτηση δόθηκαν απαντήσεις στους προβληματισμούς των ασφαλιστών σχετικά με τις εγγυήσεις των προϊόντων αυτών, πληροφορίες για την ευελιξία και τη δομή τους, απαντήσεις σε πιθανές ερωτήσεις των πελατών.
Θεωρούμε τους ασφαλιστές τον πρώτο πελάτη όλων των ασφαλιστικών προϊόντων και, υπό αυτό το πρίσμα, η MetLife Alico επενδύει πολύ ουσιαστικά στο να απευθυνθεί στις δικές τους επιφυλάξεις και ερωτήσεις, διαμορφώνοντας μαζί τους την επιχειρηματολογία που είναι κατάλληλη για τον κάθε υποψήφιο πελάτη.

Για τα Κεφάλαια Κάλυψης συζήτησαν οι κ.κ. Π. Σταθόπουλος και Κ. Καρούσης. Σε μια ασφαλιστική εταιρεία Ζωής, το αντικείμενο αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς αγγίζει τον πυρήνα της δουλειάς του ασφαλιστή. 
Συχνά, φροντίζουμε να αγοράσουμε ασφάλιση, ώστε, σε περίπτωση που μας συμβεί κάτι, να καλυφθούν οι υποχρεώσεις μας προς τρίτους, γιατρούς, νοσοκομεία, ακόμα και δάνεια. δεν πρέπει, όμως, ο ασφαλιστής να μας θυμίσει ότι θα πρέπει επίσης να μεριμνήσουμε και για τον εαυτό μας; Την οικογένειά μας;
Η συζήτηση σε αυτό το πεδίο ήταν, όπως είναι αναμενόμενο, ιδιαίτερα ζωντανή, καθώς όλοι οι συμμετέχοντες, ασφαλιστές πρώτης γραμμής οι ίδιοι, έχουν άποψη και περιστατικά που τους ενισχύουν την αντίληψη για τη χρησιμότητα των συμβουλών τους.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Γ. Ζερβουδάκης, δύο στους δέκα ασφαλισμένους έχουν κεφάλαια κάλυψης που αντιστοιχούν σε λίγο περισσότερο από το ετήσιο εισόδημά τους. Δεν αρκεί να προνοήσουν για ένα νοσοκομειακό πρόγραμμα. χρειάζεται και η Κάλυψη Ζωής και ΜΟΑ σε επαρκή κεφάλαια.

Η MetLife Alico είναι όχι μόνο μια εταιρεία με εξαιρετικά χαμηλό μέσο όρο ηλικίας στο ανθρώπινο δυναμικό της, αλλά αποτελεί σταθερά και ένα φυτώριο νέων ασφαλιστών, ωφελώντας όχι μόνο τον εαυτό της αλλά και το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς. Ορισμένοι από τους πιο καινούριους ασφαλιστές της Εταιρείας, οι οποίοι ήδη κατάφεραν επιδόσεις που τους εξασφάλισαν τη συμμετοχή τους στο ταξίδι, έχουν αξιόλογη πρότερη επαγγελματική πορεία στον ιδιωτικό τομέα, σε τράπεζες ή σε δικές τους επιχειρήσεις. Κι όμως, δηλώνουν πως επέλεξαν το επάγγελμα του ασφαλιστή κυρίως λόγω της συγκεκριμένης ασφαλιστικής εταιρείας. Αυτό, μόνο τυχαίο δεν είναι. 

Υπάρχουν, βέβαια, και περιπτώσεις ασφαλιστών που μπορεί να προήλθαν από άλλες ασφαλιστικές, υποστηρίζουν όμως ότι στη MetLife Alico βρήκαν όλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για τη δραστηριότητά τους. Ισχυρίζονται ότι η διοίκηση της Εταιρείας υιοθετεί πραγματικά την πολιτική της ανοιχτής πόρτας στην επικοινωνία και η παρουσία στελεχών όπως ο Agency Director, κ. Γ. Ζερβουδάκης, είναι συνεχής, ακόμα και σε περιοχές της περιφέρειας.

Δεν είναι, όμως, μόνο η ανοιχτή επικοινωνία, την οποία διαπιστώσαμε και εμείς ως προσκεκλημένοι σε αυτό το ταξίδι της MetLife Alico. Τα ανώτερα στελέχη της διοίκησης, ο κ. Μ. Χαζηδημητρίου, ο κ. Δ. Μαζαράκης, κ.ά., φροντίζουν, σε τακτικά διαστήματα, να ασχολούνται προσωπικά και οι ίδιοι, διαχειριζόμενοι συγκεκριμένα παράπονα πελατών. Αυτή είναι μια καινοτομία της MetLife Alico, που δεν κάνει μόνο τη διαφορά για τους πελάτες της Εταιρείας, αλλά δίνει και την ευκαιρία σε εκείνους που είναι υπεύθυνοι για τη λήψη των αποφάσεων και τη χάραξη στρατηγικής, να παραμένουν πραγματικά σε επαφή με τις ανάγκες της Εταιρείας και τα όσα αντιμετωπίζουν καθημερινά οι άνθρωποι των διοικητικών υπηρεσιών αλλά και του δικτύου πωλήσεων. 

Ίσως αυτός είναι και ένας από τους λόγους που ο Αντιπρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος της MetLife Alico, κ. Δ. Μαζαράκης, απευθυνόμενος στους συναδέλφους του, μίλησε για εξωστρέφεια επί της ουσίας και όχι πλασματική. 

Η απλοποίηση των διαδικασιών προς όφελος του πελάτη σημαίνει αναθεώρηση των όρων και του πληροφοριακού υλικού. Ο προσανατολισμός της Εταιρείας είναι να δίνεται προτεραιότητα στις ανάγκες του πελάτη και, εφόσον διαπιστωθούν λάθη, να εργάζεται για την εξάλειψή τους.

Αμαλία Ρουχωτά

Προηγούμενο άρθροΤτΕ: Εξετάσεις ασφαλιστικών διαμεσολαβητών επιπέδου Α & Β στην Αθήνα
Επόμενο άρθροΑπό τον «Τειρεσία» στον «Κάλχα»