QUIZ: Είναι έτοιμα τα στελέχη της αγοράς για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνεται;

393

Δύο ερωτήματα για τους Διευθυντές Ατομικών και Ομαδικών Ασφαλίσεων Υγείας και τους CEO ασφαλιστικών εταιρειών:

 1. Ως Δ/ντές Ατομικών και Ομαδικών Ασφαλίσεων Υγείας, έχετε εκπονήσει κάποιο σχέδιο ανάπτυξης εργασιών στην περίπτωση που προκύψει θετική εξέλιξη για την αγορά ασφάλισης υγείας εκ μέρους της Πολιτείας;

 2.  Ως CEO, έχετε κάνει κάποια συλλογική προσπάθεια για να αυξήσετε την πιθανότητα να οδηγηθούν τα πράγματα προς αυτή την κατεύθυνση;

 

Αφορμή για τη διατύπωση των ερωτημάτων, είναι το θέμα για τις εξετάσεις του μαθήματος “Employees Benefit Planning” του Master of Science MSc in Insurance and Risk Management του ALBA COLLEGE, που έθεσε ο διδάσκων του μαθήματος καθηγητής κ. Μιλτιάδης Νεκτάριος.

 

Το θέμα είναι το εξής:

«Οι ασφαλιστικές εταιρίες αναζητούν συνεχώς νέους τομείς επέκτασης των εργασιών τους. Μια τέτοια προοπτική προέκυψε πρόσφατα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Συγκεκριμένα, η ελληνική Πολιτεία αναγνώρισε επιτέλους ότι η «δωρεάν υγεία» ήταν ένας ακόμα μύθος της Μεταπολίτευσης (όπως και η «δωρεάν παιδεία»), διότι το 40% των συνολικών δαπανών υγείας το καλύπτουν οι πολίτες με ιδιωτικές δαπάνες (το υψηλότερο ποσοστό σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες). Επισημοποίησε, λοιπόν, το νέο ισοζύγιο δημόσιου-ιδιωτικού τομέα στην παροχή υπηρεσιών υγείας με τον καθορισμό deductibles και coinsurances για όλες τις παροχές του ΕΟΠΥΥ.

Εσείς είστε (α) Διευθυντής Ατομικών Ασφαλίσεων Υγείας και (β) Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων Υγείας στην ασφαλιστική εταιρεία που εργάζεστε. Για καθεμία από τις παραπάνω ιδιότητες, καλείστε να αναπτύξετε τους βασικούς άξονες ενός Marketing Plan για την εταιρεία σας, το οποίο πρέπει να περιέχει:

(α) τον σχεδιασμό του σχετικού ασφαλιστικού προϊόντος,

(β) τη βασική δομή του ασφαλιστήριου συμβολαίου,

(γ) την τιμολόγηση και

(δ) τα κανάλια διανομής».

 

Εάν οι απαντήσεις στα ερωτήματα που θέσαμε παραπάνω είναι αρνητικές, τότε σας προτρέπουμε να …αναλάβετε δράση και ναστείλετε τα στελέχη σας να παρακολουθήσουν τον νέο κύκλο μαθημάτων του MSc in Insurance and Risk Management του ALBA COLLEGE, που αρχίζουν τον Μάρτιο 2016. 

Η γνώση είναι δύναμη και η προετοιμασία απαραίτητη για όποιον θέλει να κάνει τη διαφορά στην ασφαλιστική αγορά! Κατά τ’ άλλα, τα πολλά λόγια είναι φτώχια!

Δημήτρης  Ρουχωτάς

Προηγούμενο άρθροMetLife: Διαχωρίζει τις εργασίες λιανικής στις ΗΠΑ, για να αποφύγει τις μεγαλύτερες κεφαλαιακές απαιτησεις
Επόμενο άρθροΗ Interamerican για τα παιδιά του κόσμου, μαζί με την Action Aid και τη UNICEF