Selfies στα προνόμιά τους από κάποιους συνδικαλιστές της Τράπεζας Πειραιώς

Ένας εκ των Συλλόγων των Εργαζομένων στην Τράπεζα Πειραιώς προέβη προ ημερών σε εξώδικη διαμαρτυρία – καταγγελία… προς πάσα κατεύθυνση.

 

Σύμφωνα, λοιπόν, με πληροφορίες και δημοσιεύματα που είμαστε υποχρεωμένοι να παρακολουθούμε, οι εργαζόμενοι της μεγαλύτερης Τράπεζας της Ελλάδος, δηλαδή της Τράπεζας Πειραιώς, αλλά και τα εξαρτώμενα μέλη των οικογενειών τους (32.000 ασφαλισμένοι συνολικά) έχουν ομαδικό ασφαλιστήριο στην ΝΝ Hellas, το οποίο τους παρέχει νοσοκομειακή και εξωνοσοκομειακή κάλυψη.

Οι 32.000 καλυπτόμενοι, λοιπόν, διαμαρτύρονται διότι τις τελευταίες 310 ημέρες έχουν υποβάλει 40.000 αιτήσεις αποζημίωσης και η ασφαλιστική εταιρεία έχει προβεί σε 36.700 μόνο πληρωθείσες αποζημιώσεις!

Το ομαδικό αυτό ασφαλιστήριο, που καλύπτει τους εργαζόμενους της μεγαλύτερης τράπεζας της Ελλάδος και τα εξαρτώμενα μέλη τους, τους δίνει τη δυνατότητα, ύστερα από σχεδιασμό της ασφαλιστικής εταιρείας και της διοίκησης της Τράπεζας Πειραιώς, να υποβάλουν απευθείας αίτηση αποζημίωσης, μέσω ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας, με… σκαναρισμένα δικαιολογητικά. Πλατφόρμα που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, αποκλειστικά γι’ αυτούς. Πρόσθετα δικαιολογητικά απαιτούνται, σύμφωνα με πληροφορίες μας, μόνο για το 5% των περιπτώσεων και χαρακτηριστικά ως προς τις συγγενείς παθήσεις –σημείο ένστασης και αγανάκτησης των εξωδίκως διαμαρτυρομένων εργαζομένων– ανέρχεται στο 0,2% των περιπτώσεων.

Φυσικά, η καταβολή των αποζημιώσεων εκ μέρους της ασφαλιστικής εταιρείας, όπως έχει συμφωνηθεί με τη διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς, απαιτεί ένα διάστημα 5 – 10 ημερών κατά μέσο όρο. Ημερών, όχι μηνών!

Οι εξωδίκως διαμαρτυρόμενοι προς πάσα κατεύθυνση, μηδέ εξαιρουμένης και της εργοδότριας Τράπεζας, αναγνωρίζουν ότι μέχρι πρότινος η συνεργασία των δύο πλευρών ήταν άψογη, καθώς και ότι η εφαρμογή του bancassurance λειτουργούσε εξαιρετικά και προς όφελος και των δύο πλευρών. Όλα αυτά μέχρι το καλοκαίρι του 2017. Πού αποδίδουν, άραγε, οι εργαζόμενοι, αν τα αποδίδουν κάπου, τα σοβαρά προβλήματα στη διαδικασία αποζημιώσεων; Και εν τοιαύτη περιπτώσει, τι προτείνουν, εφόσον νομιμοποιούνται να προτείνουν, στην εργοδότρια Τράπεζα;

Είναι πολύ λυπηρό, κατά τη δική μας άποψη, εργαζόμενοι που ο εργοδότης τους προνοεί και προσφέρει, πέραν των όσων υποχρεούται κατά νόμον, και ομαδικό ασφαλιστήριο, που καλύπτει μάλιστα και τα συγγενικά τους πρόσωπα, εργαζόμενοι που μόλις προ ολίγου χρόνου κινδύνευσαν σοβαρά να μείνουν άνεργοι λόγω παύσης εργασίας του εργοδότη τους, σήμερα εκ του ασφαλούς, αντί να συνεννοούνται με τον εργοδότη τους, να “βάλλουν” εναντίον όχι μιας ασφαλιστικής εταιρείας αλλά εναντίον του ιδίου του εργοδότη τους και του Θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης.

Νομιμοποιούμεθα να διερωτώμεθα, καλόπιστα, ποιος είναι ο στόχος των εξωδίκως διαμαρτυρομένων και κατά πόσον, φωτογραφίζοντας την προνομιακή τους κατάσταση έναντι άλλων εργαζομένων, εξυπηρετούν τα συμφέροντα των εαυτών τους και των μελών των οικογενειών τους.

Δημήτρης Ρουχωτάς