Ας μιλήσουμε για την Υγεία μας…

386

Αγαπητοί φίλοι, καθημερινά γινόμαστε δέκτες πληροφοριών που μόνο ασφαλείς δεν μας κάνουν να νιώθουμε. Δεν υπήρξε στιγμή τα τελευταία χρόνια που οι περικοπές και οι μειώσεις των ταμείων μας να μη γίνονται πρωτοσέλιδο.

Όλοι μας, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, έχουμε τόσα προβλήματα να διαχειριστούμε, που το θέμα της υγείας μας, αν και είναι το σημαντικότερο αγαθό, μένει τελευταίο και, πολλές φορές, χωρίς καμία αντιμετώπιση, ιδιαίτερα στον τομέα της πρόληψης.

Βέβαια, όταν προκύπτει κάποιο πρόβλημα υγείας, τότε το μόνο που ευχόμαστε είναι να γίνουμε το γρηγορότερο δυνατό καλά, ακόμη και αν δεν έχουμε λύσει κανένα από τα προβλήματα που μέχρι χθες απορροφούσαν το 100% της προσοχής μας!

Εργάζομαι 28 χρόνια στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης, ποτέ όμως δεν ένιωσα τόσο έντονη την ανάγκη, να ενημερώσω όσους περισσότερους φίλους και γνωστούς μπορώ για τις δυνατότητες που έχουν ώστε να προστατευθούν από έκτακτα γεγονότα υγείας.

Ευτυχώς, κάποιοι μας ακούνε, ενώ άλλοι από μόνοι τους προβληματίζονται, αφού μιλάνε με επαγγελματίες του χώρου μας, μοιραζόμενοι τις σκέψεις και τις αγωνίες τους, ψάχνοντας λύση στο έκτακτο, στο απρόβλεπτο. Δυστυχώς, υπάρχουν και αυτοί που δεν μας ακούνε.

Σήμερα, όμως, ΟΛΟΙ ΜΑΣ μπορούμε με π.χ. €50 – €100 μηνιαίως να εξασφαλίσουμε τον εαυτό μας αλλά και τις οικογένειές μας. Να αποκτήσουμε, δηλαδή, ένα «γεμάτο πορτοφόλι» που θα χρησιμοποιήσουμε μόνο σε περίπτωση ανάγκης, δικής μας και των αγαπημένων μας.

Στον πίνακα που ακολουθεί σας παραθέτω τα στοιχεία των ασφαλίσεων υγείας για το έτος 2013, όπως αυτά διαμορφώθηκαν σύμφωνα με την ΕΑΕΕ. Φτάνει να σκεφτούμε ότι κάθε εργάσιμη ημέρα καταβάλλονται περίπου €1.600.000 ως αποζημιώσεις σε ασφαλισμένους με ατομικά ή ομαδικά συμβόλαια.

 

ΑΤΟΜΙΚΑ

ΟΜΑΔΙΚΑ

Ασφαλισμένοι

874.568

748.935

Συμβόλαια

726.475

2.984

Ασφάλιστρα

€510.989.873

€113.949.650

Αποζημιώσεις

€310.870.853

€102.301.368

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά, προσπαθώντας, μέσα από τον φιλόξενο και περιορισμένο χώρο του περιοδικού, να διευκρινίσουμε κάποια πράγματα ή,  καλύτερα, να απαντήσουμε σε κάποιες συνηθισμένες ερωτήσεις.

α) Γιατί είναι αναγκαία η συμπληρωματική ιδιωτική ασφάλιση υγείας;
Η ιδιωτική ασφάλιση υγείας είναι αναγκαία, σήμερα, για την εξασφάλιση της ολοκληρωμένης περίθαλψής μας. Δεν είναι μυστικό ότι το κοινωνικό σύστημα υγείας καταρρέει και το κόστος μιας αξιοπρεπούς νοσηλείας σε ιδιωτική κλινική είναι πολύ υψηλό.

Επιπλέον, τα προβλήματα υγείας γίνονται ολοένα και περιπλοκότερα και οι αντίστοιχες υπηρεσίες συνεχώς ακριβότερες, λόγω των νέων τεχνικών και καινοτομιών (ρομποτική, τεχνητή καρδιά, κ.λπ.).
Ο συμπληρωματικός ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης αποτελεί την καλύτερη λύση στην αντιμετώπιση των υψηλών εξόδων περίθαλψης και, πολύ περισσότερο, προσφέρει στον ασφαλισμένο και στην οικογένειά του την αίσθηση της σιγουριάς και της ασφάλειας, αφού του εξασφαλίζει το ποσό που απαιτείται για να έχει δυνατότητα πρόσβασης στα καλύτερα νοσοκομεία, είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό.

β) Οι προϋπάρχουσες παθήσεις καλύπτονται;
Ναι, καλύπτονται προϋπάρχουσες σωματικές βλάβες ή ασθένειες, οι οποίες ήταν γνωστές στον ασφαλισμένο και δηλώθηκαν στην αίτηση ασφάλισης, ένα (1) χρόνο μετά την έναρξη της ασφαλιστικής κάλυψης, εκτός αν έχουν εξαιρεθεί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα με ειδικό όρο, ο οποίος αναγράφεται σε αυτό. Δεν καλύπτονται για όλη τη διάρκεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου τα έξοδα νοσοκομειακής περίθαλψης που οφείλονται σε προϋπάρχουσα πάθηση και τις τυχόν επιπλοκές της που ήταν γνωστή στον ασφαλισμένο και δεν δηλώθηκε στην αίτηση ασφάλισης.

γ) Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να ασφαλίσω την Υγεία μου;
Σήμερα. Όσο νωρίτερα επιλέξετε να ασφαλιστείτε τόσο καλύτερα, αφού με την πάροδο των χρόνων η κατάσταση και τα προβλήματα υγείας δυσχεραίνουν και αυξάνονται. Εάν το αφήσετε και θελήσετε να ασφαλιστείτε σε μεγάλη ηλικία, ίσως αυτό να μην μπορεί να γίνει ή να γίνει με όχι και τόσο ικανοποιητικούς όρους ή και με εξαιρέσεις σε υπάρχοντα προβλήματα υγείας.

Όπως καταλαβαίνετε, οι ερωτήσεις που πρέπει κάθε υποψήφιος για ασφάλιση πελάτης να συζητήσει με τον δικό του ασφαλιστικό σύμβουλο, τον οποίο εμπιστεύεται, είναι πολύ περισσότερες από αυτές που απαντήσαμε πιο πάνω.

Κάθε συζήτηση πρέπει να διακρίνεται από ειλικρίνεια (και από τις δύο πλευρές), γιατί διαφορετικά η ευθύνη για εμάς είναι τεράστια, αλλά και οι δυσάρεστες εκπλήξεις (πιθανόν σε ώρα ανάγκης) για τον πελάτη μπορεί να έχουν ανυπολόγιστες συνέπειες.

Κλείνοντας θέλω να παρακαλέσω όλους τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές (ειδικότερα τους νέους) να μην το βάζουν κάτω με την πρώτη άρνηση ενός πελάτη. Είναι δύσκολο κάποιος υγιής άνθρωπος να φανταστεί τον εαυτό του «ασθενή» και σε οικονομική ανάγκη. Γι’ αυτό μη σταματάτε λεπτό!

Αναζητήστε, αναδείξτε, εξηγήστε στον κάθε συμπολίτη μας την αναγκαιότητα μιας ιδιωτικής ασφάλισης υγείας. Ας μη μείνει ούτε ένα σπίτι, ούτε ένας άνθρωπος χωρίς αυτές τις υπηρεσίες. Αν τις γνωρίσουν σε βάθος, τότε πραγματικά θα δείτε ότι όλο και περισσότεροι θα αποκτούν το αγαθό της ασφάλισης.

Σας εύχομαι να είστε πάντα υγιείς.

Δημήτρης Αναστασίου, Επιθεωρητής Πωλήσεων Εθνικής Ασφαλιστικής

www.ateam.com.gr, e-mail: [email protected]

Προηγούμενο άρθροH Γενική Πανελλαδική στην 30ή Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2014
Επόμενο άρθροΤα φιλόδοξα σχέδια της DARAG