Παιδικά Ασφαλιστικά Προγράμματα, Μέρος 1ο

Είναι δύσκολο, λένε, να καταλάβεις τον αγώνα και τις αγωνίες που βιώνουν αυτοί που μεγαλώνουν παιδιά –ακόμα, βεβαίως, πιο μεγάλη είναι η αγωνία όσων περιμένουν παιδί και ακόμα δεν γνωρίζουν ακριβώς τι έχουν να αντιμετωπίσουν! Είτε υποθετικά, περιμένοντας τη μεγάλη στιγμή, πολύ περισσότερο όμως στην πράξη, μεγαλώνοντάς τα, το ζητούμενο και η πρωταρχική επιδίωξη των γονιών είναι η αντιμετώπιση της καθημερινότητας της ανατροφής των παιδιών και, κυρίως, το πώς θα αντιμετωπίσουν τις αρρώστιες τους, που λόγω ηλικίας είναι όχι σοβαρές αλλά πολύ συχνές, και η εξασφάλιση αργότερα των σπουδών και της επαγγελματικής τους αποκατάστασης.
Στα πλαίσια αυτά, θα προσπαθήσουμε να διερευνήσουμε τις λύσεις που προτείνει η ιδιωτική ασφάλιση και να μάθουμε τι είδους ασφαλιστικά προγράμματα για παιδιά προωθούν οι ασφαλιστικές εταιρείες.
Για το λόγο αυτό απευθυνθήκαμε σε 12 εταιρείες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, που δραστηριοποιούνται στον κλάδο Ζωής και έγείας. 
Με εξαίρεση την Groupama-Φοίνιξ, η οποία βρίσκεται σε στάδιο αναδιοργάνωσης και αναδιάρθρωσης όλων γενικά των προϊόντων της, και γι’ αυτό δεν θέλησε, επί του παρόντος, να συμμετάσχει, και την Allianz, η οποία δεν στάθηκε δυνατό να ανταποκριθεί στα χρονικά περιθώρια που θέσαμε, οι εταιρείες και τα στελέχη τους που μας απάντησαν ήταν: ο Δ/ντής Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων της ALICO, κ. Μ. Φουσκαρής, και η συνεργάτιδά του κα Μ. Βουλγαρέλη. ο Τεχνικός Δ/ντής Ατομικών Ασφαλίσεων της Ασπίς Πρόνοια, κ. Γ. Μαρκολέφας, και ο συνεργάτης του κ. Κ. Κουτσούκος. ο Προϊστάμενος του Τμήματος Διαφήμισης της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, κ. Δ. Νικολιάς. η Δ/ντρια Μάρκετινγκ της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, κα Δ. Ντότσια. ο Γενικός Δ/ντής της EFG Eurolife, κ. Ν. Δελένδας. η Δ/ντρια Μάρκετινγκ της Εμπορικής Ζωής, κα Στ. Λεμοντζή, και η συνεργάτιδά της κα Άντα Τζουγκράκη. ο Δ/ντής Μάρκετινγκ Ομίλου Interamerican, κ. Γ. Καντώρος. ο Δ/ντής Πωλήσεων της Interasco, κ. Νίκος Στρατηγάκης. ο Δ/ντής Μάρκετινγκ της ING, κ. Μ. Χειράκης, και οι συνεργάτιδές του κ.κ. Α. Χατζόκου και Α. Τρικαλίτη. και η Τεχνική Δ/ντρια Ατομικών Ζωής της Generali κα Ε. Μάνου.
Προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε αυτά τα προϊόντα από τη σκοπιά του καταναλωτή. Αν εμείς ήμασταν οι υποψήφιοι αγοραστές τι θα θέλαμε να ξέρουμε ή τι θα θέλαμε να μας επισημάνουν, έτσι ώστε η επιλογή μας αυτή να είναι η καλύτερη δυνατή. Αυτό ήταν το κριτήριό μας και βάσει αυτού κινηθήκαμε, πιστεύοντας ότι συμβάλλουμε και στην ενημέρωση του υποψήφιου αγοραστή ασφαλιστικών προϊόντων όσο και σε εκείνη του ασφαλιστή, που θέλει να ξέρει πώς σκέφτεται και τι επιζητά ο πελάτης του.
Ευχαριστούμε τις εταιρείες και τα στελέχη τους για τη βοήθεια που μας πρόσφεραν, αλλά κυρίως γιατί αντιλαμβάνονται τη σημασία της συγκριτικής προβολής των προϊόντων τους και την ανάγκη σφαιρικής ενημέρωσης του ασφαλιστικού και καταναλωτικού κοινού.

Το πλήρες κείμενο του αφιερώματος στα παιδικά ασφαλιστικά προγράμματα φιλοξενείται στις σελίδες του περιοδικού Ασφαλιστική Αγορά, τεύχος Μαρτίου.

Της Δήμητρας Καζάντζα