Generali Hellas: Με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και την επόμενη μέρα

1574
generali pita

Κάθε ασφαλιστική εταιρεία έχει τη στρατηγική της και την εξυπηρετεί με τον τρόπο που η διοικητική της ομάδα κρίνει καταλληλότερο. Οι πρώτοι που αξιολογούν τα αποτελέσματα της προσπάθειας αυτής –πριν ακόμα και από τον πελάτη ασφαλισμένο– είναι οι συνεργάτες. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που ταιριάζουν την ανάγκη του καταναλωτή με την ασφαλιστική υπηρεσία, το προϊόν της ασφαλιστικής εταιρείας.

Η παρουσία, τόσο αριθμητικά όσο και ποιοτικά, των συνεργατών στην ετήσια εκδήλωση της Generali, με αφορμή την έναρξη του νέου έτους, δείχνει εδώ και χρόνια τώρα ότι η Εταιρεία παίρνει πολύ καλό βαθμό. Η προσέλευση των ασφαλιστών είναι ένα μέτρο για την απόδοση μιας ασφαλιστικής εταιρείας, σίγουρα όχι το μοναδικό. Αδιάψευστος κριτής είναι και τα οικονομικά μεγέθη…

Αύξηση 9% στην παραγωγή το 2017

Για το 2017, η Generali Hellas διά στόματος του CFO της εταιρείας, κ. Ηλία Ρήγα, μας ενημέρωσε συνοπτικά ότι αύξησε κατά 9% τα ασφάλιστρά της σε 200,2 εκατ. ευρώ, με τις Γενικές Ασφαλίσεις να αυξάνονται κατά 2% στα €114,3 εκατ. και τις ασφαλίσεις Ζωής να αυξάνονται κατά 21%, στα €85,9 εκατ. Το συνολικό μερίδιο αγοράς της εταιρείας έφτασε έτσι, το 2017, στο 5,2% (6η θέση). Τα Λειτουργικά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στο σύνολό τους σε €10,2 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 10% και πιο συγκεκριμένα €6,4 εκατ. στις Γενικές Ασφαλίσεις και €3,8 εκατ. στη Ζωή.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Ρήγας, τα κέρδη της Generali Hellas δεν πηγαίνουν στη μητρική ως μέρισμα αλλά παραμένουν στην Ελλάδα και επενδύονται στην εταιρεία και αυτό αποδεικνύεται μεταξύ άλλων και από τα Γενικά Έξοδα της εταιρείας, που το 2017 αυξήθηκαν κατά €2 εκατ. ενώ ο Δείκτης Εξόδων  Πληροφορικής και Τεχνολογίας αυξήθηκε κατά 70%. Βασικό στοιχείο επιτυχίας, είπε ο κ. Ρήγας, είναι η ισορροπημένη κερδοφορία που έχει η εταιρεία σε όλους τους κλάδους ασφάλισης.

Π. Δημητρίου: ο πελάτης ανήκει στον διαμεσολαβητή

Κάθε χρόνο η εταιρική εκδήλωση της Generali έχει ενδιαφέρον και γεννά προβληματισμούς. Ο επικεφαλής της εταιρείας, κ. Πάνος Δημητρίου, με την άνεση των 15 πλέον ετών στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου, δεν μασάει τα λόγια του.

Σε κάθε συναναστροφή του με τους ανθρώπους της εταιρείας και κυρίως τους εκπροσώπους των παραγωγικών δικτύων, εξηγεί με σαφήνεια τόσο τις προτεραιότητες της εταιρείας όσο και τους τρόπους με τους οποίους σχεδιάζει να κατακτήσει τους στόχους της.

Έτσι και φέτος ξεκαθάρισε ότι η εταιρεία θα παραμείνει πραγματικά πιστή στα ανθρώπινα δίκτυα διαμεσολαβούντων και θα στηρίξει με εργαλεία και εφαρμογές τους συνεργάτες της, έναντι του ανταγωνισμού που δέχονται από πλατφόρμες και διαδικτυακές εφαρμογές.

«Δεν θα συμμετάσχουμε σε aggregators και εξακολουθούμε πάντοτε να πιστεύουμε και να ενεργούμε ως ο πελάτης να ανήκει στον διαμεσολαβητή και όχι στην εταιρεία», δήλωσε χαρακτηριστικά, προτρέποντας τους συνεργάτες να ρωτήσουν και τους συναδέλφους του επικεφαλής άλλων εταιρειών για τις σχετικές τοποθετήσεις τους.

Αλλαγές και βελτιώσεις

Βελτιώσεις σε πολλούς τομείς της εταιρείας εξήγγειλαν τόσο ο κ. Π. Δημητρίου όσο και οι κ.κ. Τ. Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager, και Δ. Μοσχονάς, Chief Strategy Officer, οι οποίοι έδωσαν περισσότερες πληροφορίες για τα εργαλεία που αναπτύσσει η εταιρεία και για τις βελτιώσεις σε επίπεδο service. Είναι κοινό μυστικό στην αγορά ότι η Generali έχει αναπτύξει μια από τις πιο ολοκληρωμένες πλατφόρμες συναλλαγών και εξυπηρέτησης συνεργατών, που αποτελεί οδηγό και για τις ανταγωνίστριες εταιρείες, όμως διαρκώς προσθέτει και αναβαθμίζει τις παροχές της στον τομέα αυτόν. Στο κομμάτι των υπηρεσιών και του service, η εταιρεία αναμορφώνει πλήρως τα συμβόλαιά της, με σκοπό να περιορίσει όσο γίνεται περισσότερο τη γραφειοκρατία και όλα τα συμβόλαια να είναι ψηφιοποιημένα και προσβάσιμα από πελάτες και συνεργάτες. Ταυτόχρονα, συνολικές είναι οι αλλαγές στις διαδικασίες claims, όπου μειώθηκαν σημαντικά οι χρόνοι ανταπόκρισης της εταιρείας, ενώ αλλαγές δρομολογούνται ήδη και στον τομέα του underwriting Υγείας.

Ματιά στο… μέλλον

Σταθερή στις επιλογές της ως προς τα δίκτυα με τα οποία χτίζει την ανάπτυξή της, η Generali για μια ακόμα χρονιά χρησιμοποίησε τον χρόνο που της αφιέρωσαν οι συνεργάτες διαμεσολαβητές για να τους προσφέρει μια ματιά στο μέλλον.

Η κεντρική παρουσίαση της εκδήλωσης αφορούσε στις εξελίξεις της τεχνολογίας, όπως αυτές αποτυπώνονται από τις εφαρμογές επιχειρηματικών κολοσσών όπως η Amazon, η Μicrosoft, κ.ά. Τεράστιες αλλαγές στον τομέα των καταναλωτικών αγαθών αλλά και των υπηρεσιών θα επανακαθορίσουν τον ρόλο του ανθρώπου και βεβαίως του επαγγελματία.

Θα εφαρμοστούν όλα αυτά σε όλο τον κόσμο; Πόσο γρήγορα και με ποιους τρόπους; Ποια είναι η θέση του ανθρώπου; Θα χάσει ή θα κερδίσει και, κυρίως, πώς τοποθετείται ο καθένας μας απέναντι στα ηθικά διλήμματα που δημιουργούνται;

Δεν είναι βεβαίως ερωτήματα που προβληματίζουν καθημερινά τους περισσότερους από εμάς, καθώς το άγχος της επιβίωσης και το να ανταποκριθούμε στις πιεστικές, άμεσες επαγγελματικές και προσωπικές ανάγκες καταλαμβάνει το συντριπτικό μέρος του χρόνου μας.

Όμως, είναι ζητήματα που θα καθορίσουν με κάποιο τρόπο το μέλλον μας. Πολλά από αυτά επηρεάζουν ήδη το παρόν μας, ακόμα και εάν δεν μας είναι ακόμα απόλυτα συνειδητό ή κατανοητό (δες εκστρατεία Insurance Europe Data4drivers).

Ο ρόλος μιας εταιρείας του βεληνεκούς και της φιλοσοφίας της Generali δεν εξαντλείται στην καθημερινή διαχείριση και βελτίωση της ασφαλιστικής δραστηριότητας και εμπειρίας του πελάτη και του συνεργάτη.

Αυτό, άλλωστε, είναι κάτι που η εταιρεία διαχειρίζεται καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Κάθε τόσο, όμως, χρειάζεται να σταματήσουμε έστω για λίγο, να δούμε τη μεγάλη εικόνα από όση απόσταση μας επιτρέπει η θέση μας και να επανακαθορίσουμε την τοποθέτηση και τη στρατηγική μας απέναντι σε έναν κόσμο που αλλάζει πια με ταχύτητες ασύλληπτες.

Αμαλία Ρουχωτά

Προηγούμενο άρθροΗ Interamerican για την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη στη Βόρεια Ελλάδα
Επόμενο άρθροΤι θα πληρώνουν για αστική ευθύνη οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές;